gierki na ps3 poszukiwane.

Data: 2009-11-16 14:46:14
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
witam szukam jakis w miare niedrogich gierek na ps3

fpp (znajomy poleca (kilzone2 ja mysle o fear2 lub fallout 3) jakies
konkretne polecacie?
kilzone2 i fear 2 w okolicach 100pln da sie wychaczyc.
na pc zajebiscie podobal mi sie painkiller

jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za
skomplikowana by na imprezie dalo sie grac
nie koniecznie mordobicie  cos by sie bezstresowo gralo we 2/wiecej po
spozyciu ;P

ew cos z zajebiaszcza grafika i latwe do grania tak by oczy
nacieszyc.. ;) (no chyba, ze sciganka samochodowa bedzi enaprawde
wypasiona).

ps sa jakies gierki typu "logiczne" na ps3? jak pipemania czy tetris?

Jak a razie gram w pierwsza gre (tombrodera underworld) i oceniam te
gre na 4 w skali do 6

Data: 2009-11-17 01:28:58
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 16, 10:46 pm, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:

fpp (znajomy poleca (kilzone2 ja mysle o fear2 lub fallout 3) jakies
konkretne polecacie?
(...)
na pc zajebiscie podobal mi sie painkiller

Fallout 3 to nie FPP - a na pewno nie taki, jakiegos spodziewac sie
moze ktos, komu FPP kojarzy sie z Painkillerem ;-)

jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

skoro wypasiona sciganka, to tylko Riiiiiiidge Raaaaaacer 7!
a tak na serio - moze sprecyzujesz, czego szukasz?

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za
skomplikowana by na imprezie dalo sie grac
nie koniecznie mordobicie  cos by sie bezstresowo gralo we 2/wiecej po
spozyciu ;P

po spozyciu to wylacznie mordobicia na moj gust ;-)
jak ma byc niedrogo, to Soul Calibur IV pewnie sie nada.

ew cos z zajebiaszcza grafika i latwe do grania tak by oczy
nacieszyc.. ;) (no chyba, ze sciganka samochodowa bedzi enaprawde
wypasiona).

Uncharted 2

ps sa jakies gierki typu "logiczne" na ps3? jak pipemania czy tetris?

jak pipemania to nie wiem, a jak tetris to Lumines: Supernova

Jak a razie gram w pierwsza gre (tombrodera underworld) i oceniam te
gre na 4 w skali do 6

no to tym bardziej zagraj w Uncharted / Uncharted 2

Data: 2009-11-17 03:27:50
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 17 Lis, 09:28, sialala <mariuszbork...@gmail.com> wrote:

Fallout 3 to nie FPP - a na pewno nie taki, jakiegos spodziewac sie
moze ktos, komu FPP kojarzy sie z Painkillerem ;-)

widzisz wlasnie dla tego zadaje pytania bylem swiecie przekonany ze to
fpp..
btw jesli gierka wymagala bedzie poglowkowania to tez spoko,
z pc podobaly mi sie q2, hl, painkiller a srednio podobal np hexen2

> jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

skoro wypasiona sciganka, to tylko Riiiiiiidge Raaaaaacer 7!
a tak na serio - moze sprecyzujesz, czego szukasz?

Nigdy nie gralem w sciganki na pc bo zawsze byl za slaby jak na
wymagania tego typu gier.
Chcialem to sobie odbic na konsoli a ze jakims fanatykiem nie jestem
chce kupic 1 gierke ktora skupi w sobie realizm, ladna grafike i
mozliwosc grania w kilka osob (split screen)

po spozyciu to wylacznie mordobicia na moj gust ;-)
jak ma byc niedrogo, to Soul Calibur IV pewnie sie nada.

ok zaraz rzuce okiem na opis.

> ew cos z zajebiaszcza grafika i latwe do grania tak by oczy
> nacieszyc.. ;) (no chyba, ze sciganka samochodowa bedzi enaprawde
> wypasiona).

Uncharted 2

dzieki j.w.

no to tym bardziej zagraj w Uncharted / Uncharted 2

ok.

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

Data: 2009-11-17 05:26:11
Autor: neuro
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 12:27 pm, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

   Na standardowej tak, choć nie ma 100% kompatybilności. Na slim nie
ma jej już w ogóle. Niestety.

pozdr,
p.

Data: 2009-11-17 15:33:20
Autor: Mirek Ptak
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 2009-11-17 14:26,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

    Na standardowej tak, choć nie ma 100% kompatybilności. Na slim nie
ma jej już w ogóle. Niestety.

Hola, Hola :) - tylko na pierwszej wersji standardowej, czyli tej z 60GB HDD - potem już na żadnej :(

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-17 06:38:33
Autor: neuro
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 3:33 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Hola, Hola :) - tylko na pierwszej wersji standardowej, czyli tej z 60GB
HDD - potem już na żadnej :(

    No niezupełnie: http://www.hardcoreware.net/playstation-3-model-guide/
Ale faktycznie emulacja w wersji 80GB była mocno kulawa.

pozdr,
p.

Data: 2009-11-17 08:35:19
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 17 Lis, 14:38, neuro <neu...@gmail.com> wrote:
> [...]

    No niezupełnie:http://www.hardcoreware.net/playstation-3-model-guide/
Ale faktycznie emulacja w wersji 80GB była mocno kulawa.

mam 80gb stara wersje nie znam roku produkcji czyli rozumiem, zeby
sobie podarowac.

Data: 2009-11-17 21:20:14
Autor: gctechs
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 17-11-2009 o 15:38:33 neuro <neuro6@gmail.com> napisał(a):

[...]

Nie wprowadzajmy ludzi w blad. Ta tabelka dotyczy amerykańskich konsol  NTSC.
Zadna konsola PAL nigdy nie miala sprzetowej odslugi gier PS2. Jedynie  stara
wersja 60 GB posiadala emulację PS2 (w ramach oprogramowania). Poza tym
jednym modelem zadna konsola PAL nie moze uruchamiac gier PS2.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-11-18 08:00:56
Autor: Mirek Ptak
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 2009-11-17 15:38,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ciągle jest to w zasadzie ten sam model co 60GB - z czterema portami USB i czytnikiem kart - zresztą niedostępny w Europie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-17 11:45:38
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 11:27 am, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:
> [...]

btw jesli gierka wymagala bedzie poglowkowania to tez spoko,
z pc podobaly mi sie q2, hl, painkiller a srednio podobal np hexen2

no ok.
to koniec z robieniem sobie jaj.
w takim razie polecam Killzone 2, Bioshocka, COD4, Battlefield 1943
do wyboru do koloru - kazda z tych gier jest inna

> [...]

chce kupic 1 gierke ktora skupi w sobie realizm, ladna grafike i
mozliwosc grania w kilka osob (split screen)

ze splitem jest niestety problem w tej generacji konsol.
Ridge Racer 7 splita ma i moim zdaniem to naprawde swietna gra, ale...
no wlasnie ALE: obejrzyj filmiki na youtubie i sam sobie odpowiedz,
czy Ci sie to spodoba.
Gran Turismo 5 Prologue ma splita, doskonala grafike, spora dawke
realizmu, ale moze nie byc tym, czego szukasz. chyba najlepiej by Ci
przypasowal nowy Need For Speed: Shift, ewentualnie Burnout: Paradise,
Midnight Club: LA, GRID. wada: brak splita w tych grach.
aha - jest jeszcze Sega Rally - ma splita, ale jezdzi sie po
bezdrozach w kolko.

> po spozyciu to wylacznie mordobicia na moj gust ;-)
> jak ma byc niedrogo, to Soul Calibur IV pewnie sie nada.

ok zaraz rzuce okiem na opis.

rzuc okiem na filmiki z youtube'a

> Uncharted 2

dzieki j.w.

> no to tym bardziej zagraj w Uncharted / Uncharted 2

ok

to zdecydowanie najwyzsza polka, jaka oferuje ta generacja konsol.
jesli jestes plenoletni, mozesz tez zainteresowac sie Assassin's
Creed.

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

w zasadzie NIE.
mozesz o tym niestety zapomniec.

z gier "dziwnych" mozesz poszukac informacji o Everybody's Golf,
Katamari Forever, Mirror's Edge. to troche inne gry niz te, ktore do
tej pory mogles widziec ;-)

no i odwiedz www.polygamia.pl :>

Data: 2009-11-17 22:24:16
Autor: Dysiek
gierki na ps3 poszukiwane.
to zdecydowanie najwyzsza polka, jaka oferuje ta generacja konsol.
jesli jestes plenoletni, mozesz tez zainteresowac sie Assassin's
Creed.

Ta gra to porazka. Znudzila mi sie po 1/4. W kazdym miescie to samo...

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-11-18 21:19:53
Autor: Cezar
gierki na ps3 poszukiwane.
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hdv4a2$2cn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta gra jest swietna. Mimo ze nie ma pucharkow na PS3 w niektorych miastach zdobywalem wszystkie flagi.

Jak widac, racja jest jak dupa - kazdy ma swoja ;)

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-11-18 23:12:09
Autor: Mithos
gierki na ps3 poszukiwane.
Dysiek pisze:
Ta gra to porazka. Znudzila mi sie po 1/4. W kazdym miescie to samo...

No cóż, a ja grałem w nią z ogromną przyjemnością i zdobyłem w niej bardzo dużo achivmentów (oczywiście jak dla mnie) - grałem na Xboxie. Miałem momenty, że z kolejnymi przeciwnikami walczyłem dla zabawy, tak samo było ze wspinaczką na kolejne budynki.

IMO jedna z lepszych gier tej generacji. Drugą część kupuję w ciemno.

--
Mithos

Data: 2009-11-18 11:54:31
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.

> widzisz wlasnie dla tego zadaje pytania bylem swiecie przekonany ze to
> fpp..

i juz wiem czemu popierniczylo mi sie ze stalkerem (dawno na niczym
nie gralem bo na laptopie (nawet w miare dobrym) to srednia
przyjemnosc a moj poprzedni komp to bylo 800mhz
wiec o grach to tylko czytywalem stad zamieszanie.

w takim razie polecam Killzone 2, Bioshocka, COD4, Battlefield 1943
do wyboru do koloru - kazda z tych gier jest inna

dobra mialem troszke pracy a teraz odrabiam lekture z recenzji gier ;P

ze splitem jest niestety problem w tej generacji konsol.

2ch tv to juz na 100% nie da sie podlaczyc rozumiem.

[...]

j.w.

rzuc okiem na filmiki z youtube'a

bardzo dobra rada.

Data: 2009-11-17 18:04:36
Autor: Elves
gierki na ps3 poszukiwane.

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:b6ba3b56-44a0-446d-985f-20b20a9079dfe23g2000yqd.googlegroups.com...
witam szukam jakis w miare niedrogich gierek na ps3

fpp (znajomy poleca (kilzone2 ja mysle o fear2 lub fallout 3) jakies
konkretne polecacie?

Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

kilzone2 i fear 2 w okolicach 100pln da sie wychaczyc.
na pc zajebiscie podobal mi sie painkiller

jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

Grid, Dirt 2, moze GT5 Prologue albo Motorstorm Pacific?

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady i to tez raczej nie na imprezy gra, predzej jakis Singstar czy cos

pozdrawiam,
Elves

Data: 2009-11-17 11:46:05
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 5:04 pm, "Elves" <nom...@nomail.com> wrote:

> jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady
nie da sie

Data: 2009-11-18 08:06:44
Autor: Mirek Ptak
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 2009-11-17 18:04,  *Elves* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

Grid, Dirt 2, moze GT5 Prologue albo Motorstorm Pacific?

Pacific jest świetny :) - na dodatek split screen do 4 zawodników na raz :)

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady i to tez raczej nie
na imprezy gra, predzej jakis Singstar czy cos

Buzz! - wbrew pozorom świetny na imprezy - co do 2 padów to też Super Stardust HD, 1942 i oczywiście Little Big Planet :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-18 13:58:07
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 17 Lis, 17:04, "Elves" <nom...@nomail.com> wrote:

Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

poogladalem killzone mi sie spodobal
zaciekawila mnie fabula bioshocka, ale sama gra wyglada jakos nudnie
nie w moim klimacie (strzaly w zyle etc ;P

Grid, Dirt 2, moze GT5 Prologue albo Motorstorm Pacific?

spodobaly mi sie motorstorm pacific ridge i nfs shift (cena ;/) i grid
jako tako przy czym chyba tylko motorstorm ma dzielony ekran moze jego
zapodam bo tani a jak cos bede dobieral
gt5 to chyba tylko mp?

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady i to tez raczej nie na
imprezy gra, predzej jakis Singstar czy cos

na impreze chcialbym cos latwego w co kazdy moze zagrac nawet jak ma
pada 1szy raz w  rece. FPP odpadaja a jakies GH etc mi si enie
podobaja
Prosta platformowka (od biedy mogla by dzialac player1 gra az sie
zabije potem player2 i tak na zmiane) latwe szybkie z dobra grafika.

uncharted2 tez mi sie spodobal i akurat zanim przejde tr underworld
(mam 5-10h tygodniowo na granie na razie bo remont na chacie) i pogram
w motorstorma  + killzone2 to ceny nfs shift(na alledrogo za 130pln)
i uncharted (180pln) spadna? ;P

Data: 2009-11-18 23:56:59
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 18, 9:58 pm, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:

> [...]

spodobaly mi sie motorstorm pacific ridge i nfs shift (cena ;/) i grid
jako tako przy czym chyba tylko motorstorm ma dzielony ekran moze jego

Ridge Racer 7 i GT5P maja split-screen. z tym, ze w przypadku GT5P
przy splitscreenie nie ma widoku z wnetrza kabiny

Data: 2009-11-19 08:07:04
Autor: KAM_
gierki na ps3 poszukiwane.
gooral pisze:

[...]

No to Legosy!

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-11-19 04:08:45
Autor: Piotr KUCHARSKI
gierki na ps3 poszukiwane.
gooral <plmartin@wp.pl> wrote:
zaciekawila mnie fabula bioshocka, ale sama gra wyglada jakos nudnie
nie w moim klimacie (strzaly w zyle etc ;P

Ta gra jest bardzo daleko od nudnej.

p.

Data: 2009-11-18 23:14:09
Autor: Mithos
gierki na ps3 poszukiwane.
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

.... ???

Restistance 1 było kiepskie nawet kiedy się ukazało. A druga część jest nie lepsza, owszem ma momenty śliczne graficznie, ma ciekawych bossów (bo duzi) ale jest tytułem niesamowicie frustrującym, nudnym i jak dla mnie niedopracowanym. Odpadłem gdzieś w połowie.

--
Mithos

Data: 2009-11-20 15:23:16
Autor: Meanthord
gierki na ps3 poszukiwane.

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:he1rjt$7eb$2news.onet.pl...
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

... ???

Restistance 1 było kiepskie nawet kiedy się ukazało.

    No co Ty, to byl genialny system seller, cudowna gra itp. - pamietam jak Katanka tak pisal jak potluczony. Sama gra totalny sredniak, w dwojke nie gralem, moze i lepiej ;).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-11-20 16:10:57
Autor: gctechs
gierki na ps3 poszukiwane.

UÂżytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

... ???

Restistance 1 byÂło kiepskie nawet kiedy siĂŞ ukazaÂło.

    No co Ty, to byl genialny system seller, cudowna gra itp. - pamietam  jak
Katanka tak pisal jak potluczony. Sama gra totalny sredniak, w dwojke nie
gralem, moze i lepiej ;).

Jedynka - najlepszy multiplayer w tej generacji;
Dwojka - bardzo dobry coop :).

Data: 2009-11-20 19:32:08
Autor: Meanthord
gierki na ps3 poszukiwane.

U?ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

... ???

Restistance 1 by3o kiepskie nawet kiedy sie ukaza3o.

[...]

    Eeee... nie wiem co powiedziec. No dobra. Jak w kultowym Rejsie - "prosze... bach! Pan? Nie - prosze... bach!" ;).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-11-18 10:43:30
Autor: dxs
gierki na ps3 poszukiwane.

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za
skomplikowana by na imprezie dalo sie grac
nie koniecznie mordobicie  cos by sie bezstresowo gralo we 2/wiecej po
spozyciu ;P

Trine  Platformer z fajna fizyka - na 2 pady jak najbardziej.
http://www.youtube.com/watch?v=dviEawOI9Jg

Data: 2009-11-18 02:44:46
Autor: neuro
gierki na ps3 poszukiwane.

    Nie wiem jak na PS3, ale na klocu fajny 2-osobowy tryb ma Crash
Bandicoot. Podejrzewam, że wersja PS3 niewiele się różni ;)

pozdr,
p.

Data: 2009-11-21 06:48:47
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 21, 12:48 am, "Tomasz Domański"
<tdoman_USUN_...@poczta.onet.pl> wrote:
neuro wrote:
>     Nie wiem jak na PS3, ale na klocu fajny 2-osobowy tryb ma Crash
> Bandicoot. Podejrzewam, że wersja PS3 niewiele się różni ;)

a jest?

nie ma

Data: 2009-11-18 13:56:26
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 18 Lis, 09:43, "dxs" <d...@o2.pl> wrote:

Trine

Platformer z fajna fizyka - na 2 pady jak najbardziej.http://www.youtube.com/watch?v=dviEawOI9Jg

wyglada ladnie, ale skomplikowana jak na spozycie i osoby ktore rzadko
graja co by nie bylo trafila na liste do pogrania/kupienia

Data: 2009-11-19 05:17:51
Autor: Piotr KUCHARSKI
gierki na ps3 poszukiwane.
dxs <dxs@o2.pl> wrote:
[...]

Nawet na 3.

Ale nie na imprezę.

p.

Data: 2009-11-18 18:04:43
Autor: doslaw
gierki na ps3 poszukiwane.

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:b6ba3b56-44a0-446d-985f-20b20a9079df@e23g2000yqd.googlegroups.com...

jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

forza 2 lub 3 .... a nie, to na xboxa
to moze burnout paradise ?

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za
skomplikowana by na imprezie dalo sie grac

tego jest masa.. jakies spidermany, turtlesy i inne takie jezeli chodzi o platformowki
jezeli chodzi o imprezowe to np. lipsy zajebiscie sie nadaja, albo GH (byle nie Beatels)

ja lubie rowniez w fife ze znajomymi popykac albo w strzelanki z coopem (army of two, GoW itp)

ew cos z zajebiaszcza grafika i latwe do grania tak by oczy
nacieszyc.. ;) (no chyba, ze sciganka samochodowa bedzi enaprawde
wypasiona).

il 2 sturmovik albo starszy ace combat6 czy ktores z blazing angels - bardzo przyjemnie sie lata

wszystko powyzsze biore z x'a, ale mniemam, ze wiekszosc ma swoje wersje rowniez na ps3

Data: 2009-11-18 20:46:43
Autor: domin
gierki na ps3 poszukiwane.

jezeli chodzi o imprezowe to np. lipsy zajebiscie sie nadaja

pojechales teraz rowno, lips singstarowi do piet nie dorasta, gdyz ten drugi ma polskie piosenki, naprawde na imprezach u ciebie ludzie spiewaja angielskie hity?

Data: 2009-11-19 17:32:18
Autor: Jakec
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia Mon, 16 Nov 2009 14:46:14 -0800 (PST), gooral napisał(a):

witam szukam jakis w miare niedrogich gierek na ps3

Jakoś koledzy na grupie za mało wspomnieli o zawartości PSN, a można tam
znaleźc sporo... No i sporo dem możesz przetestować przed zakupem...

A z wartych zainteresowania do kupienia na PSN:
- na imprezy:
High Velocity Bowling
3 on 3 NHL Arcade (jest tam split?)
PAIN
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic - też nie pamiętam, czy jest multiplayer
po lokalu...
WipEout HD
Zen Pinball
Super Rub`a`Dub

Z piękną grafiką koniecznie Flower...

Z logicznych:
Zuma
Lumines
PixelJunk Monsters
Cuboid
Elefunk
Echochrom

To nie wszystko oczywiście... Całkiem sporo już tego jest i właściwie każdy
może znaleźć coś dla siebie.

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski