gierki na ps3 poszukiwane.

Data: 2009-11-17 01:28:58
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 16, 10:46 pm, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:

fpp (znajomy poleca (kilzone2 ja mysle o fear2 lub fallout 3) jakies
konkretne polecacie?
(...)
na pc zajebiscie podobal mi sie painkiller

Fallout 3 to nie FPP - a na pewno nie taki, jakiegos spodziewac sie
moze ktos, komu FPP kojarzy sie z Painkillerem ;-)

jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

skoro wypasiona sciganka, to tylko Riiiiiiidge Raaaaaacer 7!
a tak na serio - moze sprecyzujesz, czego szukasz?

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za
skomplikowana by na imprezie dalo sie grac
nie koniecznie mordobicie  cos by sie bezstresowo gralo we 2/wiecej po
spozyciu ;P

po spozyciu to wylacznie mordobicia na moj gust ;-)
jak ma byc niedrogo, to Soul Calibur IV pewnie sie nada.

ew cos z zajebiaszcza grafika i latwe do grania tak by oczy
nacieszyc.. ;) (no chyba, ze sciganka samochodowa bedzi enaprawde
wypasiona).

Uncharted 2

ps sa jakies gierki typu "logiczne" na ps3? jak pipemania czy tetris?

jak pipemania to nie wiem, a jak tetris to Lumines: Supernova

Jak a razie gram w pierwsza gre (tombrodera underworld) i oceniam te
gre na 4 w skali do 6

no to tym bardziej zagraj w Uncharted / Uncharted 2

Data: 2009-11-17 03:27:50
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 17 Lis, 09:28, sialala <mariuszbork...@gmail.com> wrote:

Fallout 3 to nie FPP - a na pewno nie taki, jakiegos spodziewac sie
moze ktos, komu FPP kojarzy sie z Painkillerem ;-)

widzisz wlasnie dla tego zadaje pytania bylem swiecie przekonany ze to
fpp..
btw jesli gierka wymagala bedzie poglowkowania to tez spoko,
z pc podobaly mi sie q2, hl, painkiller a srednio podobal np hexen2

> jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

skoro wypasiona sciganka, to tylko Riiiiiiidge Raaaaaacer 7!
a tak na serio - moze sprecyzujesz, czego szukasz?

Nigdy nie gralem w sciganki na pc bo zawsze byl za slaby jak na
wymagania tego typu gier.
Chcialem to sobie odbic na konsoli a ze jakims fanatykiem nie jestem
chce kupic 1 gierke ktora skupi w sobie realizm, ladna grafike i
mozliwosc grania w kilka osob (split screen)

po spozyciu to wylacznie mordobicia na moj gust ;-)
jak ma byc niedrogo, to Soul Calibur IV pewnie sie nada.

ok zaraz rzuce okiem na opis.

> ew cos z zajebiaszcza grafika i latwe do grania tak by oczy
> nacieszyc.. ;) (no chyba, ze sciganka samochodowa bedzi enaprawde
> wypasiona).

Uncharted 2

dzieki j.w.

no to tym bardziej zagraj w Uncharted / Uncharted 2

ok.

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

Data: 2009-11-17 05:26:11
Autor: neuro
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 12:27 pm, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

   Na standardowej tak, choć nie ma 100% kompatybilności. Na slim nie
ma jej już w ogóle. Niestety.

pozdr,
p.

Data: 2009-11-17 15:33:20
Autor: Mirek Ptak
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 2009-11-17 14:26,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

    Na standardowej tak, choć nie ma 100% kompatybilności. Na slim nie
ma jej już w ogóle. Niestety.

Hola, Hola :) - tylko na pierwszej wersji standardowej, czyli tej z 60GB HDD - potem już na żadnej :(

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-17 06:38:33
Autor: neuro
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 3:33 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Hola, Hola :) - tylko na pierwszej wersji standardowej, czyli tej z 60GB
HDD - potem już na żadnej :(

    No niezupełnie: http://www.hardcoreware.net/playstation-3-model-guide/
Ale faktycznie emulacja w wersji 80GB była mocno kulawa.

pozdr,
p.

Data: 2009-11-17 08:35:19
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 17 Lis, 14:38, neuro <neu...@gmail.com> wrote:
> [...]

    No niezupełnie:http://www.hardcoreware.net/playstation-3-model-guide/
Ale faktycznie emulacja w wersji 80GB była mocno kulawa.

mam 80gb stara wersje nie znam roku produkcji czyli rozumiem, zeby
sobie podarowac.

Data: 2009-11-17 21:20:14
Autor: gctechs
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 17-11-2009 o 15:38:33 neuro <neuro6@gmail.com> napisał(a):

[...]

Nie wprowadzajmy ludzi w blad. Ta tabelka dotyczy amerykańskich konsol  NTSC.
Zadna konsola PAL nigdy nie miala sprzetowej odslugi gier PS2. Jedynie  stara
wersja 60 GB posiadala emulację PS2 (w ramach oprogramowania). Poza tym
jednym modelem zadna konsola PAL nie moze uruchamiac gier PS2.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-11-18 08:00:56
Autor: Mirek Ptak
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 2009-11-17 15:38,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ciągle jest to w zasadzie ten sam model co 60GB - z czterema portami USB i czytnikiem kart - zresztą niedostępny w Europie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-17 11:45:38
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 11:27 am, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:
> [...]

btw jesli gierka wymagala bedzie poglowkowania to tez spoko,
z pc podobaly mi sie q2, hl, painkiller a srednio podobal np hexen2

no ok.
to koniec z robieniem sobie jaj.
w takim razie polecam Killzone 2, Bioshocka, COD4, Battlefield 1943
do wyboru do koloru - kazda z tych gier jest inna

> [...]

chce kupic 1 gierke ktora skupi w sobie realizm, ladna grafike i
mozliwosc grania w kilka osob (split screen)

ze splitem jest niestety problem w tej generacji konsol.
Ridge Racer 7 splita ma i moim zdaniem to naprawde swietna gra, ale...
no wlasnie ALE: obejrzyj filmiki na youtubie i sam sobie odpowiedz,
czy Ci sie to spodoba.
Gran Turismo 5 Prologue ma splita, doskonala grafike, spora dawke
realizmu, ale moze nie byc tym, czego szukasz. chyba najlepiej by Ci
przypasowal nowy Need For Speed: Shift, ewentualnie Burnout: Paradise,
Midnight Club: LA, GRID. wada: brak splita w tych grach.
aha - jest jeszcze Sega Rally - ma splita, ale jezdzi sie po
bezdrozach w kolko.

> po spozyciu to wylacznie mordobicia na moj gust ;-)
> jak ma byc niedrogo, to Soul Calibur IV pewnie sie nada.

ok zaraz rzuce okiem na opis.

rzuc okiem na filmiki z youtube'a

> Uncharted 2

dzieki j.w.

> no to tym bardziej zagraj w Uncharted / Uncharted 2

ok

to zdecydowanie najwyzsza polka, jaka oferuje ta generacja konsol.
jesli jestes plenoletni, mozesz tez zainteresowac sie Assassin's
Creed.

Ps czy gry z ps2 chodza na ps3? (pytam bo sporo znajomych ma ps2 z
duzym zapasem gier a malo ma ps3 (cena gier etc)

w zasadzie NIE.
mozesz o tym niestety zapomniec.

z gier "dziwnych" mozesz poszukac informacji o Everybody's Golf,
Katamari Forever, Mirror's Edge. to troche inne gry niz te, ktore do
tej pory mogles widziec ;-)

no i odwiedz www.polygamia.pl :>

Data: 2009-11-17 22:24:16
Autor: Dysiek
gierki na ps3 poszukiwane.
to zdecydowanie najwyzsza polka, jaka oferuje ta generacja konsol.
jesli jestes plenoletni, mozesz tez zainteresowac sie Assassin's
Creed.

Ta gra to porazka. Znudzila mi sie po 1/4. W kazdym miescie to samo...

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-11-18 21:19:53
Autor: Cezar
gierki na ps3 poszukiwane.
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hdv4a2$2cn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta gra jest swietna. Mimo ze nie ma pucharkow na PS3 w niektorych miastach zdobywalem wszystkie flagi.

Jak widac, racja jest jak dupa - kazdy ma swoja ;)

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-11-18 23:12:09
Autor: Mithos
gierki na ps3 poszukiwane.
Dysiek pisze:
Ta gra to porazka. Znudzila mi sie po 1/4. W kazdym miescie to samo...

No cóż, a ja grałem w nią z ogromną przyjemnością i zdobyłem w niej bardzo dużo achivmentów (oczywiście jak dla mnie) - grałem na Xboxie. Miałem momenty, że z kolejnymi przeciwnikami walczyłem dla zabawy, tak samo było ze wspinaczką na kolejne budynki.

IMO jedna z lepszych gier tej generacji. Drugą część kupuję w ciemno.

--
Mithos

Data: 2009-11-18 11:54:31
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.

> widzisz wlasnie dla tego zadaje pytania bylem swiecie przekonany ze to
> fpp..

i juz wiem czemu popierniczylo mi sie ze stalkerem (dawno na niczym
nie gralem bo na laptopie (nawet w miare dobrym) to srednia
przyjemnosc a moj poprzedni komp to bylo 800mhz
wiec o grach to tylko czytywalem stad zamieszanie.

w takim razie polecam Killzone 2, Bioshocka, COD4, Battlefield 1943
do wyboru do koloru - kazda z tych gier jest inna

dobra mialem troszke pracy a teraz odrabiam lekture z recenzji gier ;P

ze splitem jest niestety problem w tej generacji konsol.

2ch tv to juz na 100% nie da sie podlaczyc rozumiem.

[...]

j.w.

rzuc okiem na filmiki z youtube'a

bardzo dobra rada.