gierki na ps3 poszukiwane.

Data: 2009-11-17 18:04:36
Autor: Elves
gierki na ps3 poszukiwane.

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:b6ba3b56-44a0-446d-985f-20b20a9079dfe23g2000yqd.googlegroups.com...
witam szukam jakis w miare niedrogich gierek na ps3

fpp (znajomy poleca (kilzone2 ja mysle o fear2 lub fallout 3) jakies
konkretne polecacie?

Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

kilzone2 i fear 2 w okolicach 100pln da sie wychaczyc.
na pc zajebiscie podobal mi sie painkiller

jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

Grid, Dirt 2, moze GT5 Prologue albo Motorstorm Pacific?

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady i to tez raczej nie na imprezy gra, predzej jakis Singstar czy cos

pozdrawiam,
Elves

Data: 2009-11-17 11:46:05
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 17, 5:04 pm, "Elves" <nom...@nomail.com> wrote:

> jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady
nie da sie

Data: 2009-11-18 08:06:44
Autor: Mirek Ptak
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 2009-11-17 18:04,  *Elves* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
jakas sciganka samochodowa - ma byc wypasiona

Grid, Dirt 2, moze GT5 Prologue albo Motorstorm Pacific?

Pacific jest ¶wietny :) - na dodatek split screen do 4 zawodników na raz :)

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady i to tez raczej nie
na imprezy gra, predzej jakis Singstar czy cos

Buzz! - wbrew pozorom ¶wietny na imprezy - co do 2 padów to też Super Stardust HD, 1942 i oczywi¶cie Little Big Planet :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-18 13:58:07
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 17 Lis, 17:04, "Elves" <nom...@nomail.com> wrote:

Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

poogladalem killzone mi sie spodobal
zaciekawila mnie fabula bioshocka, ale sama gra wyglada jakos nudnie
nie w moim klimacie (strzaly w zyle etc ;P

Grid, Dirt 2, moze GT5 Prologue albo Motorstorm Pacific?

spodobaly mi sie motorstorm pacific ridge i nfs shift (cena ;/) i grid
jako tako przy czym chyba tylko motorstorm ma dzielony ekran moze jego
zapodam bo tani a jak cos bede dobieral
gt5 to chyba tylko mp?

Ratchet & Clank, ale nie wiem czy da sie na 2 pady i to tez raczej nie na
imprezy gra, predzej jakis Singstar czy cos

na impreze chcialbym cos latwego w co kazdy moze zagrac nawet jak ma
pada 1szy raz w  rece. FPP odpadaja a jakies GH etc mi si enie
podobaja
Prosta platformowka (od biedy mogla by dzialac player1 gra az sie
zabije potem player2 i tak na zmiane) latwe szybkie z dobra grafika.

uncharted2 tez mi sie spodobal i akurat zanim przejde tr underworld
(mam 5-10h tygodniowo na granie na razie bo remont na chacie) i pogram
w motorstorma  + killzone2 to ceny nfs shift(na alledrogo za 130pln)
i uncharted (180pln) spadna? ;P

Data: 2009-11-18 23:56:59
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 18, 9:58 pm, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:

> [...]

spodobaly mi sie motorstorm pacific ridge i nfs shift (cena ;/) i grid
jako tako przy czym chyba tylko motorstorm ma dzielony ekran moze jego

Ridge Racer 7 i GT5P maja split-screen. z tym, ze w przypadku GT5P
przy splitscreenie nie ma widoku z wnetrza kabiny

Data: 2009-11-19 08:07:04
Autor: KAM_
gierki na ps3 poszukiwane.
gooral pisze:

[...]

No to Legosy!

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-11-19 04:08:45
Autor: Piotr KUCHARSKI
gierki na ps3 poszukiwane.
gooral <plmartin@wp.pl> wrote:
zaciekawila mnie fabula bioshocka, ale sama gra wyglada jakos nudnie
nie w moim klimacie (strzaly w zyle etc ;P

Ta gra jest bardzo daleko od nudnej.

p.

Data: 2009-11-18 23:14:09
Autor: Mithos
gierki na ps3 poszukiwane.
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

.... ???

Restistance 1 było kiepskie nawet kiedy się ukazało. A druga część jest nie lepsza, owszem ma momenty śliczne graficznie, ma ciekawych bossów (bo duzi) ale jest tytułem niesamowicie frustrującym, nudnym i jak dla mnie niedopracowanym. Odpadłem gdzieś w połowie.

--
Mithos

Data: 2009-11-20 15:23:16
Autor: Meanthord
gierki na ps3 poszukiwane.

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:he1rjt$7eb$2news.onet.pl...
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

... ???

Restistance 1 było kiepskie nawet kiedy się ukazało.

    No co Ty, to byl genialny system seller, cudowna gra itp. - pamietam jak Katanka tak pisal jak potluczony. Sama gra totalny sredniak, w dwojke nie gralem, moze i lepiej ;).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-11-20 16:10:57
Autor: gctechs
gierki na ps3 poszukiwane.
Dnia 20-11-2009 o 15:23:16 Meanthord TO!]wp.pl> <"<mean"@[wytnij>  napisaĹ‚(a):

U¿ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

... ???

Restistance 1 byÂło kiepskie nawet kiedy siĂŞ ukazaÂło.

    No co Ty, to byl genialny system seller, cudowna gra itp. - pamietam  jak
Katanka tak pisal jak potluczony. Sama gra totalny sredniak, w dwojke nie
gralem, moze i lepiej ;).

Jedynka - najlepszy multiplayer w tej generacji;
Dwojka - bardzo dobry coop :).

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-11-20 19:32:08
Autor: Meanthord
gierki na ps3 poszukiwane.

U?ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Elves pisze:
Resistance 1/2, Killzone 2 moze byc, FEAR2 jest raczej kiepski

... ???

Restistance 1 by3o kiepskie nawet kiedy sie ukaza3o.

[...]

    Eeee... nie wiem co powiedziec. No dobra. Jak w kultowym Rejsie - "prosze... bach! Pan? Nie - prosze... bach!" ;).

Pozdr.
Meanthord

gierki na ps3 poszukiwane.