gierki na ps3 poszukiwane.

Data: 2009-11-18 10:43:30
Autor: dxs
gierki na ps3 poszukiwane.

jakas platformowka/gra by sie dalo grac na 2 pady naraz nei za
skomplikowana by na imprezie dalo sie grac
nie koniecznie mordobicie  cos by sie bezstresowo gralo we 2/wiecej po
spozyciu ;P

Trine  Platformer z fajna fizyka - na 2 pady jak najbardziej.
http://www.youtube.com/watch?v=dviEawOI9Jg

Data: 2009-11-18 02:44:46
Autor: neuro
gierki na ps3 poszukiwane.

    Nie wiem jak na PS3, ale na klocu fajny 2-osobowy tryb ma Crash
Bandicoot. Podejrzewam, że wersja PS3 niewiele się różni ;)

pozdr,
p.

Data: 2009-11-21 06:48:47
Autor: sialala
gierki na ps3 poszukiwane.
On Nov 21, 12:48 am, "Tomasz Domański"
<tdoman_USUN_...@poczta.onet.pl> wrote:
neuro wrote:
>     Nie wiem jak na PS3, ale na klocu fajny 2-osobowy tryb ma Crash
> Bandicoot. Podejrzewam, że wersja PS3 niewiele się różni ;)

a jest?

nie ma

Data: 2009-11-18 13:56:26
Autor: gooral
gierki na ps3 poszukiwane.
On 18 Lis, 09:43, "dxs" <d...@o2.pl> wrote:

Trine

Platformer z fajna fizyka - na 2 pady jak najbardziej.http://www.youtube.com/watch?v=dviEawOI9Jg

wyglada ladnie, ale skomplikowana jak na spozycie i osoby ktore rzadko
graja co by nie bylo trafila na liste do pogrania/kupienia

Data: 2009-11-19 05:17:51
Autor: Piotr KUCHARSKI
gierki na ps3 poszukiwane.
dxs <dxs@o2.pl> wrote:
[...]