gitara

Data: 2009-05-06 05:31:43
Autor: Wojtas
gitara
Wlasnie sie zastanawiam nad kupnem gitary ale niewiem ktora czy ta z
rock band czy guitar hero III (gitara Les Paul)to bedzie moja pierwsza
gitara i niewiem na ktorej sie lepiej gra  Pozdrawiam i prosze i
szybka odpowiedz Wojtas

Data: 2009-05-06 05:46:50
Autor: Wojtas
gitara
a ta gitara to na xboxa 360

Data: 2009-05-06 20:38:30
Autor: PW
gitara
Wojtas pisze:
a ta gitara to na xboxa 360

Jak dla mnie gitary z GH są dużo lepsze.
Te z RB nie mają kliku na strumie, a przyciski na gryfie to jeden wielki klekot. Nie mówię, że są całkiem do kitu, ale dużo lepiej gra mi się gitarze z GHWT.

--
PW

Data: 2009-05-06 14:46:42
Autor: ursynek
gitara
Wojtas pisze:
[...]

Porównanie masz w psx extreme 141.

Data: 2009-05-06 05:57:05
Autor: Wojtas
gitara
On 6 Maj, 14:46, ursynek <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
Wojtas pisze:

> [...]
> rock band czy guitar hero III (gitara Les Paul)to bedzie moja pierwsza
> gitara i niewiem na ktorej sie lepiej gra  Pozdrawiam i prosze i

tak ale nie pisze na czym sie lepiej gra tylko jest tabelka

gitara