[trasa] gliwice -> mrzeżyno

Data: 2009-07-16 13:19:11
Autor: Bartek
[trasa] gliwice -> mrzeżyno
witam,

temat co roczny, ale co roku sie wiele zmienia:)

trasa gliwice -> mrzeżyno.

jak byście jechali?

trasa przez niemcy może i fajna, ale trzeba miec dobre auto, a ja takiego nie posiadam.

jak pojechać by było spokojnie, wmiare szybko, z miejscem do tankowania gazu i przerwami na wysikanie psa;)?

będę jechał z tomtomem, więc napewno gdzieś dojadę;) ale chodzi oto by było jaknajmilej.

myślę też w jakich godzinach się wybrać. myślę by spróbować jazdy nocnej, typu wyjazd o powiedzmy 3 wnocy... auto bez klimy więc pare godzin  spokoju będzie.

opiszcie wasze propozycje wiare dokladnie z ewentualnymi problemami lub trickami na drodze:)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-07-16 13:35:11
Autor: Bartek
[trasa] gliwice -> mrzeżyno
dodam, że  ostatnio jechaliśmy gliwice - wrocław - zielona gora - legnica - gorzow - pyżyce - płoty.

chyba między pyrzycami a płotami rok temu cos namieszalismy.

jakieś wskazowki, co ominac, czy jechac inaczej, czy w jakims z miast przez ktore lecimy jakieś uwagi cenne się przydadzą?

jakieś korki, ktore warto omijać, itp?:)

BTW: jadę w sobotę,
albo w nocy, tak jak pisałem albo ranem.
chyba że ktoś doradzi inaczej to ja jestem otwarty na propozycje.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-07-16 13:39:17
Autor: J.F.
[trasa] gliwice -> mrzeżyno
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:h3n30l$crj$1node2.news.atman.pl...
dodam, że  ostatnio jechaliśmy gliwice - wrocław - zielona gora - legnica - gorzow - pyżyce - płoty.

Rozumiem ze A4 podjechaliscie az do Legnicy, a potem na  ZG.

Tak trzymajcie, bo alternatywna droga z Wrocka przez Srode do Legnicy rozkopana maksymalnie.

No i pamietaj ze ze stacjami na A4 ciezko.

J.

Data: 2009-07-16 14:05:30
Autor: Bartek
[trasa] gliwice -> mrzeżyno
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3n3h4$kio$1news.onet.pl...
[...]

tak. tak mi się wydaje, bo mieszają mi się już lata.

w każdym razie a4 aż do oznaczenia zjazdu na legnica/zgora, tak?:)

Tak trzymajcie, bo alternatywna droga z Wrocka przez Srode do Legnicy rozkopana maksymalnie.

No i pamietaj ze ze stacjami na A4 ciezko.

na tyle mi wystarczy:)
musial bym gdzies w legnicy zjechac. jakas sugestia?:)

--
Pozdrawiam, bartek

[trasa] gliwice -> mrzeżyno