[trasa] gliwice mrzeżyno?:)

Data: 2011-06-27 16:05:58
Autor: Marcin Luty
[trasa] gliwice mrzeżyno?:)

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iu9stc$chr$1node2.news.atman.pl...
cześć

ktoś zwas pewnie wie, tego czego ja niewiem:)
czyli jak wygląda trasa e40/e65 nadmorze z gliwic?

tutaj mamy takie oopcje:
http://tiny.pl/hfn3l

myślicie że warto jechać przez niemcy?
dotej pory nie bralem tego pod uwagę ze względu na posiadanie gorszego auta,
ale w tym roku jadę już czymś co jest nowsze niż 20 lat;) ztąd takie pytanie.

jak wygląda aktualnie przejazd trasą tradycyjną, nie przez niemcy?

ktoś coś podpowie, co mnie spotkać może?

będę jechał najprawdopodobniej z psem, więc jakieś postoje mnie czekają, chociaż pies akurat uwielbia jazdę,

jak sądzicie, jak realnie, co będzie wygodniejsze i sensowniejsze?:)

Wygodniejszy i mniej stresowy jest przejazd przez Niemcy. Jechalem tak juz kilkakrotnie z Krakowa - czas przejazdu jest podobny jak przez Polske (w dobrych warunkach w dzien). Mi sie akurat nie spieszylo i jechalem non-stop 110-120 km/h, srednia wyszla na poziomie 105 km/h. Jak nie zal Ci paliwa to mozna w Niemczech depnac i bedziesz sporo szybciej.
Jak planujesz jechac w nocy to raczej nie warto, to idealna droga w czasie "zmiany turnusow", w weekendy. No i czym dalej na wschod wybrzeza tym mniej sie oplaca.

--
ml

[trasa] gliwice mrzeżyno?:)