gliwice-wladyslawowo

Data: 2009-07-13 09:16:47
Autor: Marx
gliwice-wladyslawowo
Czeka mnie trasa jak wyzej, niedawno ktos pisal ze jechal 11h... Bede jechal w nocy, czy ktos ma jakies madre rady, gdzie ominac roboty drogowe, korki, zrobic objazd?
Marx

Data: 2009-07-13 08:37:52
Autor: Waldek Godel
gliwice-wladyslawowo
Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:16:47 +0200, Marx napisał(a):

Czeka mnie trasa jak wyzej, niedawno ktos pisal ze jechal 11h... Bede jechal w nocy, czy ktos ma jakies madre rady, gdzie ominac roboty drogowe, korki, zrobic objazd?

Nie omijaj.. im więcej czasu spędzisz w korkach tym lepiej dla ciebie.
Krócej będziesz narażony na odmrożenia w bałtyku i rabunkowe ceny dookoła
:-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-13 11:09:49
Autor: [Cichy]
gliwice-wladyslawowo
Wydaje mi sie ze jak jedziesz noca, to nie przejmuj sie niczym, tylko jedz spokojnie.

Pozdrawiam.
Cichy

Data: 2009-07-13 11:49:14
Autor: Marx
gliwice-wladyslawowo
[Cichy] pisze:
Wydaje mi sie ze jak jedziesz noca, to nie przejmuj sie niczym, tylko jedz spokojnie.

Mapa google pokazuje 3 mozliwe trasy:
1)A1 przez Konin/Bydgoszcz (moze za 10lat...)
2)1/E75 przez Częstochowe/Łódź (nie lubie tamtedy jezdzic)
3)A4/E40 (przez Wrocław/Gniezno) Wiadomo ze na A4 do Wroclawia mozna przycisnac, ale 50km wiecej...
Czasy i kilometry podobne, ktoredy sie lepiej jedzie?
Marxz

Data: 2009-07-13 12:14:32
Autor: krzysiek82
gliwice-wladyslawowo
Marx pisze:
2)1/E75 przez Częstochowe/Łódź (nie lubie tamtedy jezdzic)

w nocy jak najbardziej bez problemu, w ciągu dnia nie proponuje.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-13 20:46:00
Autor: huri_khan
gliwice-wladyslawowo
Marx pisze:
Czeka mnie trasa jak wyzej, niedawno ktos pisal ze jechal 11h... Bede jechal w nocy, czy ktos ma jakies madre rady, gdzie ominac roboty drogowe, korki, zrobic objazd?
Marx

Jak trafisz na zmianę turnusu to nawet o 3 w nocy będziesz miał korki :) bo wielu kierowców wpadnie na pomysł wyjazdu w nocy.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-07-14 08:16:22
Autor: Marx
gliwice-wladyslawowo
huri_khan pisze:
Marx pisze:
[...]

jezdzilem pare razy w nocy i nie byl to problem
zdecydowalem sie na trase przez Czestochowe, bo najlepiej ja znam
Marx

Data: 2009-07-14 20:21:14
Autor: huri_khan
gliwice-wladyslawowo
Marx pisze:

[...]

A ja w tamtym roku miałem pecha i o 3 w nocy były korki pomiędzy Wrocławiem i Poznaniem.

Data: 2009-07-15 08:04:44
Autor: Marx
gliwice-wladyslawowo
huri_khan pisze:
Marx pisze:

[...]

ta trase wszyscy mi odradzaja, ponoc za Wroclawiem pelno suszarek i ograniczen predkosci - wiec z niej zrezygnowalem
Marx

gliwice-wladyslawowo