g³os narodu

Data: 2010-09-16 19:06:29
Autor: jerzy.n
g³os narodu
http://revelstein.blox.pl/2010/09/1927-glos-narodu.html?commented=1
927. [g³os narodu]
"Ile ju¿ po¶wiêcono czasu, ¶rodków, energii itd., na tê pierdolon± szopkê nikt nie zliczy. Czy od tej bezsensownej b³azenady polepszy siê jako¶ ¿ycie Polaków? Czy wzro¶nie PKB, czy m³odzi bêd± mogli ³atwiej kupiæ mieszkanie i decydowaæ siê na potomstwo, czy spadnie bezrobocie, czy powstanie wiêcej dróg, polepszy siê infrastruktura czy poziom edukacji??? Nie, nie i jeszcze raz kurwa NIE!

¦wiat zapierdala do przodu, w czasie gdy my odpierdalamy jakie¶ gus³a i szopki, chocholi taniec - jak jaki¶ zacofany szczep dzikusów gdzie¶ na zasranym koñcu ¶wiata. Normalnie juz szlag mnie trafia jak kolejny raz widzê czy s³yszê w mediach za¿arte dyskusje o takich totalnych PIERDO£ACH! Zawsze jakie¶ nadête, z dupy wziête pseudo-patriotyczne ceremonie, zabobony, pó¼niej upadek, zabory i bohaterskie zbieranie wpierdolu od wszystkich wokó³. Wszystko po to, by nastêpnie pielêgnowaæ najwiêksze klêski i u¿alaæ siê nad losem narodu wybranego.

Kurwa mam ju¿ do¶æ!, RZYGAM walk± o krzy¿, Smoleñskiem, styropianami, pisuarami, szalup± obywatelsk±. Po prostu rzygam tym, sram na to, mam to wszystko totalnie w dupie. Ludzie chc± tu normalnie ¿yæ, pracowaæ, zak³adaæ rodziny, budowaæ i rozwijaæ ten kraj, ale tu siê po prostu kurwa nie da, bo wszystko kreci siê wokó³ jakich¶ z dupy wziêtych tematów zastêpczych!!!" (by maryjan_pazdzioch)

czwartek, 16 wrze¶nia 2010, revelstein

Data: 2010-09-16 11:30:26
Autor: zbig
g³os narodu
On 16 Wrz, 19:06, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
[...]

To ca³kiem sensowny wywód. PiSowska akcja wokó³ krzy¿a to plan
polityczny ludzików o umys³owo¶ci na poziomie przedszkola. A PO
umiejêtnie podsyca ten konflikt robi±c z pisiorów wa³a.

Data: 2010-09-16 20:32:27
Autor: u2
g³os narodu
W dniu 2010-09-16 20:30, zbig pisze:
To ca³kiem sensowny wywód. PiSowska akcja wokó³ krzy¿a to plan
polityczny ludzików o umys³owo¶ci na poziomie przedszkola. A PO
umiejêtnie podsyca ten konflikt robi±c z pisiorów wa³a.

Czyli PO-PiS dla ubogich. Nie ma sprawy. Nikt nie bêdzie nam mówi³ ¿e
bia³e jest czarne i odwrotnie.

Data: 2010-09-16 19:09:42
Autor: u2
głos narodu
W dniu 2010-09-16 19:06, jerzy.n pisze:
Kurwa mam ju¿ do¶æ!, RZYGAM walk± o krzy¿, Smoleñskiem, styropianami, pisuarami, szalup± obywatelsk±. Po prostu rzygam tym, sram na to, mam to wszystko totalnie w dupie.

Jak on śmie ! Może dostać hemoroidy.

Data: 2010-09-16 19:16:47
Autor: matusm
g³os narodu

U¿ytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:i6tiq6$ndg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak SB chce zapomnienia juz sie nachapali i ciagle................
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

g³os narodu