głośniki z automatyczną funckją STANDBY

Data: 2011-01-07 22:49:16
Autor: lopez
głośniki z automatyczną funckją STANDBY
witam
muszę kupić głośniki do komputera bo stare 8 letnie logitechy szlag trafił i chciałem koniecznie kupić coś takiego co posiada automatyczny STANDBY. Poprzednie głośniki logitecha, które miałem, w momencie jak przez 15 minut nie wyczuwały sygnału, samoczynnie przechodziły w stan standby i nie buczały  w nocy!!, nie mówiąc o tym że pewnie mniej żarły prądu. Po włączeniu, kiedy wyczuły sygnał dzwiękowy, włączały się też same. Wiem, że można kupić coś takiego z pilotem, można też podchodzić i wyłączać w kolumnie przycisk POWER, ale mam nadzieję, że poradzicie mi coś, jakiegoś producenta który oferuje takie rozwiązania. Byłem w sklepie, myśląc że logitech coś takiego oferuje ale wydaje mi się, że sprzedawca nie wiedział albo nie firma zrezygnowała z tego. Aha, interesują mnie głośniki 2 albo 2.1.
napaliłem się na takie: Genius SP-HF1800A ale coś mi się wydaje że przechodzą automatycznie w tryb Standby. Polećcie proszę coś ciekawego z taką funkcją  w cenie < 300 zł.
pozdrawiam
sazia

Data: 2011-01-08 11:21:32
Autor: Gupik
głośniki z automatyczną funckją STANDBY
podłącz to głośniki do listwy, a skoro żrą prąd to pewnie komputer tez chodzi przez 24\7\365 non stop, więc co mamy się dziwić ??

głośniki z automatyczną funckją STANDBY