głośno w kabinie - czy to wydech?

Data: 2010-11-26 19:30:36
Autor: muk
głośno w kabinie - czy to wydech?
On 2010-11-26 07:40, klechu wrote:

Czy to będzie jakieś uszkodzenie wydechu?

Raczej tak. Miałem identyczną sytuację kiedy urwało się jedno z mocowań i rura "latała" sobie luzem.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-28 03:31:23
Autor: klechu
On 2010-11-26 07:40, klechu wrote:

> Czy to będzie jakieś uszkodzenie wydechu?

Raczej tak. Miałem identyczną sytuację kiedy urwało się jedno z mocowań
i rura "latała" sobie luzem.

Pozdrawiam

Okazało się że rura pomiędzy 1. a 2. tłumikiem oderwała się od strony
pierwszego. Skończyło się na spawaniu w cenie 50zł , ale pewnie
następna usterka będzie wymagać wymiany. Dzięki, pozdrawiam
klechu

głośno w kabinie - czy to wydech?