g³osowanie - czy paszport wystarczy

Data: 2010-06-02 09:49:10
Autor: Darek
g³osowanie - czy paszport wystarczy
Witam

Wlasnie zauwazylem ze zawieruszylem gdzies dowod
osobisty. Najwczesniej wniosek o wydanie nowego zloze
za niecale trzy tygodnie, poniewaz aktualnie nie ma mnie
w miejscu zamieszkania.

Posiadam wazny paszport, czy moge przystapic do glosowania
dysponujac wylacznie paszportem?

Nie moge poszukac nigdzie takiej informacji - za granica paszport
wystarczy, ale czy glosujac w Polce jestem zobligowany przedstawic
komisji wazny dowod osobisty?

Pzdr

Data: 2010-06-02 10:57:57
Autor: SDD
g³osowanie - czy paszport wystarczy

U¿ytkownik "Darek" <darek__0@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hu5606$9r3$1news.onet.pl...

Nie moge poszukac nigdzie takiej informacji - za granica paszport
wystarczy, ale czy glosujac w Polce jestem zobligowany przedstawic
komisji wazny dowod osobisty?

Paszport jest takze dokumentem potwierdzajacym tozsamosc, wiec czemu nie?
W nowych paszportach jest PESEL, na listach wyborczych chyba tez, wiec identyfikacja - nawet w przypadku "Jana Kowalskiego" powinna byc jednoznaczna

Pozdrawiam
SDD

g³osowanie - czy paszport wystarczy