glosowanie - joachim

Data: 2009-11-21 15:06:23
Autor: Joachim
glosowanie - joachim
Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.

Ponieważ znany jestem z tego, że zawsze szanowałem wolę większości wyrażoną w demokratyczny sposób, zatem proszę bardzo. To akurat jest kwestia , która może być tak rozstrzygana. Ostatnią rzeczą , jaką bym chciał robić , byłoby pisanie na grupie, o której bym wiedział, że milcząca większość sobie tego nie życzy.

Głosy będę liczył do końca następnego weekendu , tj. do 29.11.2009 włącznie.

Proszę o proste :

TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)
NIE (to znaczy - nie chcę by się dalej pojawiały)

Pod tym wątkiem "glosowanie".

Jeżeli głosów na NIE będzie choć o jeden więcej niż tych na TAK, to znikam.

Głosy typu "TAK, ale..." lub "NIE , chyba, że..." policzę jako TAK i NIE odpowiednio.

Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako głos na TAK.

Pozdrawiam
Joachim

Data: 2009-11-21 12:43:55
Autor: macieks
[...]