głosujcie na mnie - obiecuję zlikwidować czas letni (lub zimowy)

Data: 2015-03-17 23:20:53
Autor: Andrzej Lawa
głosujcie na mnie - obiecuję zlikwidować czas letni (lub zimowy)
Ave!

Oto cały mój program polityczny: zniesienie tego chorego rytuału przestawiania zegarka tam i z powrotem.

Kto jest za? ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-17 22:45:12
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości
Ave!

Oto cały mój program polityczny: zniesienie tego chorego rytuału
przestawiania zegarka tam i z powrotem.

Kto jest za? ;->

Moim zdaniem to absurd  wymyślony w czasach kiedy oświetlenie sztuczne było
bardzo kosztowne. Fabrykanci przesuwali godziny pracy by robotnicy mogli
wydajnie pracować ku obupólnemu (?) zadowoleniu. Teraz to jakaś parodia. Czy
to prawda, że w PL wciąż trzeba włacząć światła w samochodach nawet kiedy
jest słonecznie? Masz kolejny chory rytuał wymyślony przez producentów
żarówek.

MW

Data: 2015-03-18 00:59:46
Autor: Budzik
[...]

Dej fotke!

głosujcie na mnie - obiecuję zlikwidować czas letni (lub zimowy)