głosy nieważne to ukryty protest

Data: 2014-11-23 18:35:02
Autor: boukun
głosy nieważne to ukryty protest
Tak duża liczba głosów nieważnych to ukryty protest ludzi przeciw politykom. Polacy chcą prawdziwych wyborów samorządowych, a nie partyjnych, bo takie mieliśmy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Prof-Kazimierz-Kik-glosy-niewazne-to-ukryty-protest,wid,17052181,wiadomosc.html?ticaid=113db3

~Wolny Elektron 15 minut temu
Widać wyraźnie że Pan Profesor "urwał się z choinki" i plecie androny. Jest prosty dowód na to że wybory nie odbyły się prawidłowo - wystarczy odpowiednio dużej próbce wyborców zadać pytanie - czy celowo oddali głos nieważny. Ja zabawiłem się tak w kręgu moich znajomych - i okazało się że albo nie poszli na wybory a jeśli już - chcieli zagłosować na konkretne osoby. Wniosek jest jeden - albo karty zostały sfałszowane przez komisje poprzez dostawienie krzyżyków albo (co bardziej prawdopodobne) mylącą okazała się "broszura" złożona z wielu kart na której wymagano tylko jednego krzyżyka. Jeśli 25 - 30% głosujących popełnia taki błąd to nie można mówić że są głupi czy niedouczeni. Zostali po prostu wmanewrowani. Wybory trzeba powtórzyć i na nic nie zda się teraz powtórne liczenie głosów.

~ccc 28 minut temu
jak mozna wymsylc taka bzdure ze jakis ukryty prostest i miec tytul profesroa . to chyba tylko w Polsce takie cuda.

~AR 18 minut temu
Najpierw manipulują a potem dorabiają ideologie

Data: 2014-11-23 09:51:48
Autor: szklanynocnik
głosy nieważne to ukryty protest
Niezrzeszeni nie dostali 15% ?

Data: 2014-11-23 20:59:37
Autor: Budzik
głosy nieważne to ukryty protest
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

~ccc 28 minut temu
jak mozna wymsylc taka bzdure ze jakis ukryty prostest i miec tytul
profesroa . to chyba tylko w Polsce takie cuda.

W jakiejs czesci jednak tak jest - ja dokładnie tak zrobiłem i celowo oddałem niewazny głos do sejmiku.

Data: 2014-11-24 00:02:18
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3EEDA14CF1B4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

O jej, co ty nie powiesz? Tak czy owak, to by świadczyło o jeszcze większej głupocie Polaków, bo skoro nagle by ich oświeciło i zechcieli po raz pierwszy masowo zaprotestować przeciwko rządzącym, opozycji, sam nie wiem już przeciwko komu, to przecież mogli zostać w domu, albo spalić kartki wyborcze jak Jedrus, albo wyjśc na ulicę..., albo głosować na narodowców (może głosowali, te 20% sfałszowanych). Ten profesor to głupszy jak ustawa przepisuje, bo kto uwierzy w to, że wcześniej Polacy na taki pomysł nie wpadli, a dzisiaj wpadli na to masowo i to nawet nie skrzykując się na facebooku, he, he, he...

boukun

Data: 2014-11-24 09:59:36
Autor: Budzik
[...]

O jej, co ty nie powiesz?

ojej, a mam cos dopowiedziec jeszcze?

[...]

Pierwszy raz? Przeciez nie pierwszy raz mamy duza liczbe glosowo niewaznych...

, albo
głosować na narodowców (może głosowali, te 20% sfałszowanych).

ROTFL
Prostest nie oznacza zrobienia czegos głupiego...

[...]

Tys najmadrzejszy a kazdy inny to głupek. Amen. Nowa religia - boukunizm.

Data: 2014-11-24 05:34:15
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m4t74g$s5b$1mx1.internetia.pl...
Tak duża liczba głosów nieważnych to ukryty protest ludzi przeciw politykom.

Nie, to dowód, że do wyborów poszło 20% debili którzy chcieli głosowac na PiS, a ksiądz powiedział im by postawili krzyzyk na SLD.

MW

głosy nieważne to ukryty protest