g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi

Data: 2013-03-01 05:30:42
Autor: Rentier
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu poniedzia³ek, 14 stycznia 2013 10:40:05 UTC+1 u¿ytkownik radar napisa³:
Szukam opinii nt. http://www.technoline.eu/details.php?id=1549&kat=120# Potrzebujê do mieszkania 2 pok. + ³azienka (centralne ogrzewanie). Chodzi mi nie tyle o oszczêdno¶ci co o polepszenie komfortu cieplnego - wracam z pracy i nie chcia³bym czekaæ a¿ siê nagrzeje. I analogicznie aby na noc siê wy³±cza³o bo czasem zapomnê i jest gor±co w nocy. -- radar

To kup g³owice programowalne. Na cholerê ci wifi? Chcesz sterowaæ z ³ó¿ka ka¿d±?
Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kot³em?

Data: 2013-03-03 09:19:57
Autor: radar
W dniu 2013-03-01 14:30, Rentier pisze:
[...]

Do mieszkania!
Te z linku s± raczej "bezprzewodowe" ni¿ "wifi". Nic innego konkretnego nie znalaz³em i szukam opinii o tych¿e w³a¶nie.

--
radar

Data: 2013-03-18 12:44:27
Autor: £ukasz
[...]

Dzieñ Dobry.
A czy to wa¿ne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy, ¿e on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ¶cis³o¶ci prosi³ o opiniê na konkretny temat ;p

£ukasz

Data: 2013-03-18 05:35:51
Autor: Kris
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu poniedzia³ek, 18 marca 2013 12:44:27 UTC+1 u¿ytkownik £ukasz napisa³:
A czy to wa¿ne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy, ¿e on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ¶cis³o¶ci prosi³ o opiniê na konkretny temat ;p

Rentier chocia¿ Swoim postrem cos wniós³ do tematu- byæ mo¿e pytaj±cy przemy¶li temat i stwierdzi ¿e skórka nie warta wyprawki.
Mia³em podobnie: kiedys pyta³em jakie grzejniki kupiæ- kto¶ odpisa³ nie na temat- "po co Tobie grzejniki zrób pod³ogówke". Przemy¶lalem temat i pod³ogówke zrobi³em. Ale tylko na parterze i w ³azienkach a grzejniki da³em do sypialni. I te grzejniki w sypialniach zamiast pod³ogówki to by³ najwiêkszy b³±d na mojej budowie;)W kolejnym domu bêdzie 100% pod³ogówki.
Ty Swoim postem do tematu nic nie wnios³e¶
¯eby nie by³o ze i ja nic nie wnios³em to napiszê ¿e zgadzam siê z Rentierem- g³owice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.
Dodam jeszcze ¿e wiêkszego sensu nie ma równie¿z krótkotrwa³e okresowe obni¿anie temperatury(np na czas gdy domownicy s± w pracy)
Zyski z tego praktycznie pomijalne a bardzo to niekomfortowe co zreszta pytaj±cy zauwa¿y³.

Data: 2013-03-19 18:09:15
Autor: radar
W dniu 2013-03-18 13:35, Kris pisze:
A czy to wa¿ne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
¿e on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ¶cis³o¶ci prosi³ o opiniê
na konkretny temat ;p

W³a¶nie!

Rentier chocia¿ Swoim postrem cos wniós³ do tematu- byæ mo¿e pytaj±cy przemy¶li temat i stwierdzi ¿e skórka nie warta wyprawki.

Wniós³ tyle, ¿e przeczyta³ mój post bez zrozumienia ;) Chcia³ mi kocio³ w bloku montowaæ ;))) a zaznaczy³em, ¿e mam CO...

¯eby nie by³o ze i ja nic nie wnios³em to napiszê ¿e zgadzam siê z Rentierem- g³owice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.

Uzasadnij.

[...]

Jak najbardziej ma. W tej chwili p³acê za CO =85z³= miesiêcznie i grzejê bez ograniczeñ.

--
radar

Data: 2013-03-19 11:32:16
Autor: ZbyszekZ
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu wtorek, 19 marca 2013 18:09:15 UTC+1 u¿ytkownik radar napisa³:

W³a¶nie!

> [...]

Wniós³ tyle, ¿e przeczyta³ mój post bez zrozumienia ;) Chcia³ mi kocio³ w bloku montowaæ ;))) a zaznaczy³em, ¿e mam CO...

Zrozumienia to u Ciebie nie ma.

> [...]

Jak najbardziej ma. W tej chwili p³acê za CO =85z³= miesiêcznie i grzejê bez ograniczeñ.

Jak wprowadzisz ograniczenia to bêdziesz p³aci³ albo 2 z³ mniej albo wiêcej.
Zbytnie krótkookresowe obni¿enie temperatury wymaga wiêcej energii przy powrocie do temperatury w³a¶ciwej ni¿ utrzymywania sta³ej, a obni¿anie o 2-3 stopnie nie wp³ynie zauwa¿alnie na rachunek.

--
ZZ@private

Data: 2013-03-20 20:06:07
Autor: radar
W dniu 2013-03-19 19:32, ZbyszekZ pisze:
Jak wprowadzisz ograniczenia to bêdziesz p³aci³ albo 2 z³ mniej albo wiêcej.

Wyrazi³em siê nieprecyzyjnie. Skrêcam kaloryfery jak wychodzê, odkrêcam jak jestem w domu.

P.S. B³agam o ludzkie cytowanie!

--
radar

Data: 2013-03-20 14:01:34
Autor: ZbyszekZ
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu ¶roda, 20 marca 2013 20:06:07 UTC+1 u¿ytkownik radar napisa³:
W dniu 2013-03-19 19:32, ZbyszekZ pisze:

> Jak wprowadzisz ograniczenia to b?dziesz p?aci? albo 2 z? mniej albo wi?cej.

Wyrazi?em si? nieprecyzyjnie. Skr?cam kaloryfery jak wychodz?, odkr?cam jak jestem w domu.

Efektem mog± byæ wy¿sze op³aty. Aczkolwiek czy bêd± wy¿sze czy ni¿sze to kwota nie bêdzie znacz±ca.
¯eby by³a znacz±ca okres obni¿enia musia³by byæ znacznie d³u¿szy ni¿ temperatury podwy¿szonej bo najwiêcej kosztuje osi±gniêcie wyznaczonej.

P.S. B?agam o ludzkie cytowanie!

To cytuj po ludzku, to i nastêpni bêd± a nie wprowadzasz jakie¶ windowsy.

--
ZZ@private

Data: 2013-03-21 19:25:43
Autor: radar
W dniu 2013-03-20 22:01, ZbyszekZ pisze:
To cytuj po ludzku, to i nastêpni bêd± a nie wprowadzasz jakie¶ windowsy.

Masz jak±¶ alergiê na Thunderbirda? ;)

--
radar

Data: 2013-03-22 00:29:58
Autor: ZbyszekZ
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu czwartek, 21 marca 2013 19:25:43 UTC+1 u¿ytkownik radar napisa³:
W dniu 2013-03-20 22:01, ZbyszekZ pisze:

> To cytuj po ludzku, to i nastêpni bêd± a nie wprowadzasz jakie¶ windowsy.

Masz jak±¶ alergiê na Thunderbirda? ;)

Useless.
Pracujê na 3 komputerach (czasem wiêcej), TB nie daje mi statusu przeczytanych przy korzystaniu naprzemiennie, a w google mam to z pude³ka.

--
ZZ@private

Data: 2013-03-19 12:01:18
Autor: Kris
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi

W³a¶nie!

Data: 2013-03-20 20:06:13
Autor: radar
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu 2013-03-19 20:01, Kris pisze:
[ciach]

??

Data: 2013-03-21 14:49:43
Autor: Miroo
W dniu 2013-03-19 18:09, radar pisze:
Jak najbardziej ma. W tej chwili p³acê za CO =85z³= miesiêcznie i grzejê
bez ograniczeñ.

A ja p³acê 180z³ miesiêcznie za CO i praktycznie wcale nie grzejê. Ca³y czas mam zakrêcone/zimne kaloryfery.
Kto¶ mnie chyba skubie...

Pozdrawiam

Data: 2013-03-21 19:35:04
Autor: radar
W dniu 2013-03-21 14:49, Miroo pisze:
A ja p³acê 180z³ miesiêcznie za CO i praktycznie wcale nie grzejê. Ca³y
czas mam zakrêcone/zimne kaloryfery.
Kto¶ mnie chyba skubie...

Ja mam licznik ciep³a (co¶ ko³o 85z³/GJ) a Ty pewnie podzielniki...?

--
radar

Data: 2013-03-22 08:22:39
Autor: Miroo
W dniu 2013-03-21 19:35, radar pisze:
[...]

Podzielniki :)
Ale nie wiem czy to ma kluczowe znaczenie, bo i tak OIDP 60% op³at to koszty sta³e.
A ciep³a woda pewnie z tego samego ¼ród³a (ciep³owni) te¿ nie tania - ok. 30z³/m3
Jak ¿yæ? :)

Pozdrawiam

Data: 2013-03-22 17:46:13
Autor: radar
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu 2013-03-22 08:22, Miroo pisze:
Jak ¿yæ? :)

U mnie od 02.03.2013:

CO sta³a 0,34/m2
CO zmienna 86,28/GJ
¶mieci 0,48/m2
zimna/¶cieki 9,03/m3
ciep³a 20/m3
FR 0,58/m2

No i nowa zaliczka to ~180z³/m z czego ~30z³/m za CO bo ma³o ostatnio zu¿ywa³em. Kto¶ tu marudzi³, ¿e po skrêcaniu kaloryferów bêdê p³aci³ wiêcej... ;-)))

--
radar

Data: 2013-03-25 08:14:13
Autor: Miroo
g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu 2013-03-22 17:46, radar pisze:
zimna/¶cieki    9,03/m3
ciep³a        20/m3

To w sumie podobnie jak u mnie, przy za³o¿eniu, ¿e "ciep³a" to samo ogrzanie, czyli trzeba doliczyæ 9z³ za wodê, ¿eby mieæ cenê za ciep³± wodê.

FR        0,58/m2

Chyba tylko w poniedzia³ek rano mog³em siê zastanawiaæ po co ci sk³adka na fotoradar :) Za du¿o czytam pl.misc.samochody?

Pozdrawiam

g³owice termostatyczne bezprzewodowe wifi