glupia, pilna sprawa / zasilacz della

Data: 2010-06-07 12:38:42
Autor: rs
glupia, pilna sprawa / zasilacz della
czy moglby mi ktos powiedziedc, gdzie w wawie mozna kupic, pozyczyc
(odplatnie) na okres ok. 2-3 tygodni zasilacz do laptopa inspiron 640m?
z gory dzieki. <rs>

Data: 2010-06-07 22:34:16
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-06-07 18:38, rs pisze:
czy moglby mi ktos powiedziedc, gdzie w wawie mozna kupic, pozyczyc
(odplatnie) na okres ok. 2-3 tygodni zasilacz do laptopa inspiron 640m?
z gory dzieki.<rs>

Idź do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdź czy końcówka z zasilacza uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

Data: 2010-06-07 16:47:14
Autor: rs
On Mon, 07 Jun 2010 22:34:16 +0200, ApanasBudriszko wrote:

W dniu 2010-06-07 18:38, rs pisze:
czy moglby mi ktos powiedziedc, gdzie w wawie mozna kupic, pozyczyc
(odplatnie) na okres ok. 2-3 tygodni zasilacz do laptopa inspiron 640m?
z gory dzieki.<rs>

IdĽ do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdĽ czy końcówka z zasilacza uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

widze, ze z pisaniem glupot rozpostarles sie i na inne grupy. <rs>

Data: 2010-06-07 22:38:11
Autor: zielony bazyliszek
Użytkownik ApanasBudriszko napisał:
[...]

Albo oryginalny nawet. Zasilacz to nei pieniadza jakis wielki...

Data: 2010-06-07 16:55:51
Autor: rs
On Mon, 07 Jun 2010 22:38:11 +0200, zielony bazyliszek wrote:

[...]

wiec przeciez o to pytam. poradzisz konkretny sklep, gdzie na pewno mozna
kupic orginalny zasilacz, do tego modelu, zeby nie trzeba bylo jezdzic w
ciemno? <rs>

Data: 2010-06-07 22:59:07
Autor: zielony bazyliszek
Użytkownik rs napisał:
[...]

Hmmm, sa chyba 2 salony Della w krakowie. Zadzwonic? :) Jeden jest biznesowy salon, drugi dla pospolstwa :)

Data: 2010-06-07 17:10:53
Autor: rs
On Mon, 07 Jun 2010 22:59:07 +0200, zielony bazyliszek wrote:

Użytkownik rs napisał:
[...]

dzieki, ale jak pisalem, potrzebuje sklep w warszawie. <rs>

Data: 2010-06-07 23:39:23
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Mon, 7 Jun 2010 17:10:53 -0400, rs na pl.comp.pecet napisał(a):

dzieki, ale jak pisalem, potrzebuje sklep w warszawie. <rs>

Masz tam PA-12 - 65W ?

http://www.kuplaptopa.pl/product_info.php/products_id/1448

"Paryż wart mszy! Henryk IV Burbon (1553 - 1610)"

Data: 2010-06-08 01:05:36
Autor: Tomasz Jasiński
glupia, pilna sprawa / zasilacz della
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 7 Jun 2010 17:10:53 -0400  doszła do mnie wiadomo¶ć <1p5y3evowrh3q$.cy6ej6xh4jzh.dlg@40tude.net>
 od rs <no.address@no.spam.pl>  :

dzieki, ale jak pisalem, potrzebuje sklep w warszawie. <rs>

SprawdĽ na Allegro, tam s± sprzedawcy z Warszawy, np
laptopmarket(niedaleko stacji metra).
może udałoby się ocalić naukę miło¶ci bliĽniego. SL.

Data: 2010-06-08 23:36:47
Autor: Chichotek
Był 7 czerwiec (poniedziałek) gdy o godz. 23:10 *rs* napisał(a):

potrzebuje sklep w warszawie. <rs>

WGE koło GUSu, napewno kupisz.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2010-06-07 22:40:37
Autor: VSS
ApanasBudriszko wrote:

IdĽ do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdĽ czy końcówka z zasilacza
uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

nie zadziała, w dellu na pinie ¶rodkowym leci transmisja danych z zasilacza. jak komp tego nie usłyszy, nie będzie chciał z tym zasilaczem działać.
pozostaje tylko wydłubać ten element  z oryginalnego zasilacza i załadowac do nowego. pisze na podstawie latitude d630którego posiadam.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-06-07 16:59:54
Autor: rs
On Mon, 7 Jun 2010 22:40:37 +0200, VSS wrote:

ApanasBudriszko wrote:

[...]

dzieki, ale takie zabiegi w tym wypadku nie wchodza w gre. <rs>

Data: 2010-06-08 01:21:30
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
glupia, pilna sprawa / zasilacz della
Powitanko,

czy moglby mi ktos powiedziedc, gdzie w wawie mozna kupic, pozyczyc
(odplatnie) na okres ok. 2-3 tygodni zasilacz do laptopa inspiron 640m?
z gory dzieki. <rs>

WGE, od tego bym zaczal. W jednym ze sklepow, ktorego nazwy nie pamietam, ale sasiadowal z Kopierem, widzialem stosy zasilaczy do laptopow.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2010-06-08 21:16:21
Autor: jurski
[...]

Korzystałem ze sklepu 2 razy, polecam:
http://laptopmarket.pl/show.php?id=260