głupie procedury nie tylko w Polsce

Data: 2012-12-18 23:23:41
Autor: sunwick
głupie procedury nie tylko w Polsce
kolo tylko czytal procedure,  cos sobie dopasowal i nie mial pojecia o
czym klient mowi i czym jest token :) pewnie pracownik tymczasowy po krotkim szkoleniu :)

Data: 2012-12-18 23:56:28
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
sunwick pisze:
kolo tylko czytal procedure,  cos sobie dopasowal i nie mial pojecia o
czym klient mowi i czym jest token :) pewnie pracownik tymczasowy po krotkim szkoleniu :)

Trudno mi sobie wyobrazić procedurę szkolenia, w której pominiętoby
istnienie tokena do autoryzacji operacji online... :-)

--
MiCHA

Data: 2012-12-18 19:42:44
Autor: witek
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
sunwick pisze:
[...]

umiejetnosc zapamietywania tego co bylo na szkoleniach ma sie nijak do samej procedury szkolenia.

gosciu po prostu lekcje przespał i tyle.
Zamiast ciagnac pogadanke bez sensu bylo od razu prosic o szefa.
W ten sposob zalatwiloby sie dwie sprawy, wymiane tokena i wywalenie goscia na powtorne szkolenie.

Data: 2012-12-19 09:49:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
głupie procedury nie tylko w Polsce

"witek" kar62k$f37$2@dont-email.me

Zamiast ciagnac pogadanke bez sensu bylo od razu prosic o szefa.
W ten sposob zalatwiloby sie dwie sprawy, wymiane tokena i wywalenie goscia na powtorne szkolenie.

Kto mi zapłaci za nauczanie pracowników bankowych?
Przecież proszenie o szefa czy w ogóle dyskutowanie
z obsług± to bezpłatne nauczanie. Ani taki bankier
(czy bankierka) nie jest moim dzieckiem, ani nie
jestem przełożonym, odpowiedzialnym za rozwój
podwładnych rodzaju...

Gdy kiedy¶ chciałem pracować za bank (przyniosłem swoje
druki -- merytorycznie ;) takie same jak niemal nieczytelne
kserokopie kserokopii dane mi przez PeKaO, ale ¶wieżutkie,
nowiuteńkie, czytelne) społecznie, ów bank pozbawił mnie
prawa do dysponowania moim kontem.

Data: 2012-12-19 00:45:27
Autor: Rafał Grzelak

sunwick pisze:
> [...]

Trudno mi sobie wyobrazić procedurę szkolenia, w której pominiętoby
istnienie tokena do autoryzacji operacji online... :-)

Szkolenie obejmowalo trzymanie sie procedury. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

głupie procedury nie tylko w Polsce