głupie procedury nie tylko w Polsce

Data: 2012-12-18 23:29:36
Autor: Zbynek Ltd.
głupie procedury nie tylko w Polsce
Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a) :
Hello,

Procedury są dla tych, co nie potrafią zrozumieć tego o czym mówi klient.

Swego czasu składałem reklamację na nieprawidłowo naliczony VAT za Internet. Za jakiś czas dzwonek do drzwi:
- Dzień dobry, w związku ze złożoną reklamacją przyszedłem sprawdzić linię.
- Ale ja reklamowałem stawkę VAT.
- Ja nie wiem, mi kazali przyjechać i sprawdzić linię.
:-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-12-19 01:50:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
głupie procedury nie tylko w Polsce

"Zbynek Ltd." kaqqol$a7v$1@node1.news.atman.pl

Procedury są dla tych, co nie potrafią zrozumieć tego o czym mówi klient.

Facet kupił lodówkę i zamierza wstawić do niej 3 butelki piwa.
Czyta instrukcję...

 -- otwórz drzwi lodówki
 -- wstaw butelkę
 -- starannie zamknij drzwi lodówki

po czym wstawia:

 -- otworzył drzwi lodówki
 -- wstawił butelkę
 -- starannie zamknął drzwi lodówki
 -- otworzył drzwi lodówki
 -- wstawił butelkę
 -- starannie zamknął drzwi lodówki
 -- otworzył drzwi lodówki
 -- wstawił butelkę
 -- starannie zamknął drzwi lodówki

No i po tym wszystkim przyszedłem ;) ja, zauważyłem, że można
nieco inaczej, a inni nakrzyczeli na mnie, że obijam się
w pracy, bo nie o lodówkę i piwo chodziło, lecz o coś innego.

-=-

Procedurę z czyszczeniem cookie i zmianą przeglądarki przeszedłem
wczoraj przy okazji Alior SynCa, choć ewidentnie problem nie leżał
po mojej stronie -- dostałem poradę jak wyżej. Akurat czyszczenie
keszy, cookiesów itp. wykonuję bardzo często, więc nie opierałem
się, ale fajnie by było, gdyby w bankach pracowali ludzie myślący.

Marnie widzę SynCa. Dla mnie to jakby przedłużenie Polbanku.

Data: 2012-12-19 02:52:57
Autor: Aicha
[...]

A co zepsułeś? ;)
Mnie pani Synkowa bezproblemowo zresetowała hasło do logowania, aczkolwiek "za karę" musiałam wysłuchać pogadanki o produktach :]

Data: 2012-12-19 09:33:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
głupie procedury nie tylko w Polsce

"Aicha" kar6lk$587$1@news.task.gda.pl

[...]

Masę dziewcząt, które kiedyś chciały ze mną iść do łóżka zepsułem swoją
odmową. :) Dałem powód do zgorszenia tym dziewczynom, które modliły się
z wiarą, które wierzyły w to, że ich modlitwa (o miłe spędzenie czasu ze
mną) zostanie wysłuchana przez Boga. I pamiętam, że w tamtych czasach mój
znajomy ostrzegał mnie, mówiąc, iż za jakiś czas Bóg mnie będzie karał
za moje odmowy -- ja zechcę, ale nie będzie chętnych dziewcząt... Mówił,
że dziewczynie nie można odmawiać -- gdy chce, to trzeba ją zadowolić. :)

Ale żeby nazywać dziewczynę czymś?...
Nawet Sikorski nazwał ;) kobietę najwyższym dobrem, nie zaś rzeczą,
gdy mówił, iż Jan Maria Rokita oddał Lechowi Kaczyńskiemu swe
najwyższe dobro, jakim jest żona. :) Przynajmniej ja tak ;) to
zapamiętałem.

Niejedna dziewczyna zauważała, że mi nie ubędzie niczego, jeśli
prześpię się z nią -- i muszę przyznać, że istotnie, raczej nie
chciały zabierać mi deficytowego towaru.

Mnie pani Synkowa bezproblemowo zresetowała hasło do logowania, aczkolwiek "za karę" musiałam wysłuchać pogadanki o produktach :]

Miałem rozbieżne dane na koncie.

"Eneuel Leszek Ciszewski" kaq2rt$1a2$1@node2.news.atman.pl

Jak pokonać depresję i schizofrenię SynCa?...

() Depresja -- mam za mało, aby lać...
() Schizofrenia -- mam w jednym miejscu mało, a zaś w innym dużo...

  Lista rachunków -- dużo
  Przelew natychmiastowy -- mało

W efekcie pieniądze dotarły do świń dopiero dzisiaj -- o szklankę
mleka jestem biedniejszy, bo tyle wynoszą odsetki. Ponadto straciłem
sporo czasu. I nerwów? Nerwów może nie, ale czasu -- tak. Takie coś
zawsze wybija z rytmu i burzy plany.

-=-

Co do Bożej kary -- Bóg jest Miłością i wybacza grzechy, gdy
grzesznik szczerze pragnie wybaczenia, ale nie pozostawia
grzesznika bez oczyszczającej kary. Dziś nie każda dziewczyna
mnie podnieca -- tylko te podniecają mnie, które podobają się
mi/mnie. Pozostałym Bóg mówi -- nic z tego. :) I ja tę karę
Bożą przyjąłem z zadowoleniem, jako że z Bogiem nie należy
spierać się czy wadzić -- skoro Bóg tak postanowił, niech
tak będzie. :)

Jeszcze gdyby tak mi zwrócił zdrowie -- wystarczy, że wyjdę
z mokrą głowa ,,na mróz'' (jak wczoraj) a już muszę łykać
aspirynę... Boże, gdzie te czasy, gdy wprost spod prysznica,
bez wycierania się (skóra schła tak szybko, że nie warto
było jej wycierać) po wytarciu włosów ręcznikiem mogłem
wyjść na zewnątrz, choćby i na mróz kilkunastostopniowy...
Gdzie te czasy, gdy biegałem boso po lodzie?... Gdy kąpałem
się w morskiej, lodowatej wodzie... Woda morska jest słona,
dlatego jej temperatura schodzi poniżej zera stopni Celsjusza. :)

I dlaczego ominęło mnie jeżdżenie konno po plażach przy słonej,
morskiej wodzie?! Dlaczego kapłani zdołali zburzyć mój świat?

-=-

Wracając do SynCa -- ogólnie to produkt słabej jakości.
Brak mi szmalu -- oszczędzam na wszystkim, dlatego 5%
keszbeku mnie zatrzymuje, jednak dla kogoś, kto nie
płaci ,,netowo'' lub nie ciuła jak ja -- SyneC IMO
jest porażką.

Data: 2012-12-30 18:35:19
Autor: jo44
głupie procedury nie tylko w Polsce
W dniu 2012-12-19 02:52, Aicha pisze:

(bzdety)

A co zepsułeś? ;)

ELC się zepsuł. Nie zauważyłaś tego jeszcze?

Data: 2012-12-31 03:15:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
głupie procedury nie tylko w Polsce

"jo44" 50e07b56$0$1221$65785112@news.neostrada.pl

A co zepsułeś? ;)

ELC się zepsuł. Nie zauważyłaś tego jeszcze?

Istotnie -- zdrowie moje zostało popsute, ale to nie ja zepsułem
się a mnie zepsuł głód na który skazał mnie arcybiskup Ozorowski. :)

Teraz NFZ i ZUS płacą za rehabilitację mego kręgosłupa.

Data: 2012-12-19 14:13:20
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail prosze@czytac.fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

wiem, że to nie nie w modzie i dodatkowo jeszcze sentyment działa, ale od iluś lat korzystam z mbanku i nigdy nie miałem żadnego problemu z obsługą po mojej stronie (cookiesy nie cookiesy itp)

Lubię ten bank za tę prostotę.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2012-12-19 16:50:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
głupie procedury nie tylko w Polsce

"Budzik" 19122012.2384E9D2@budzik61.poznan.pl

[...]

Jakby od cookies zależała możliwość lania, to bym przelewał miliony. :)
Ponadto tam gdzieś (już nie pamiętam, gdzie) była podpowiedź, gdzie leży
błąd -- i na pewno nie po mojej stronie leżał.

A mBank? -- owszem, niby ;) dobry, ale drogi. :)
[trzeba napisać jakiś przytyk, coby się bankierom w głowach nie poprzewracało]

Ale czy mBank ma natychmiastowe lanie?
I czy daje 5% keszbeku? Akurat mam zapłacić 448 złotych...
22 złote za nic to wcale nie jest mało. :)
Mógłbym powiedzieć -- oby więcej takich zaróbków. :)

Ale chyba 208 muszę zapłacić przelewem, bo ,,informatycy''
nie nadążają za potrzebami czasu. :)

  http://kidp.pl/platnosci/platnosci.php

Trzeba lać na konto xx 1160 2244 7927 gdy
tymczasem tu (na stronie) widnieje nadal
stary, nieaktualny numer konta XX 1140 1124 3556
a groźne ogłoszenia mówią, że wpłacenie na niewłaściwe
(stare) konto skutkuje przerwaniem ubezpieczenia...

  http://www.krdp.pl/aktualnosci.php/0/2358

  Brak dochowania terminu na złożenie wniosku
  i uiszczenia wpłaty na wskazany rachunek
  bankowy do dnia 31.12.2012 r. skutkować
  będzie niemożnością dochowania ciągłości
  ochrony ubezpieczeniowej.

  Jednocześnie informujemy, że nastąpiła zmiana
  numerów rachunków bankowych do wpłat za
  ubezpieczenie OC w oparciu o Umowę Generalną.
  Prosimy o dokonywanie wpłat na numery kont
  wskazane we wniosku wygenerowanym przez system
  elektronicznych wniosków OC w serwisie internetowym
  KIDP. W przypadku wpłaty na niewłaściwy numer konta,
  należność nie zostanie prawidłowo rozliczona, co
  skutkować będzie odrzuceniem złożonego wniosku ubezpieczeniowego.

Jak ja ,,lubię'' ludzi lekceważących swoją pracę... :(

Co krok to jakaś niespodziewanka... Człowiek stoi w miejscu,
zamiast szybko pozałatwiać co trzeba i żyć spokojnie...

głupie procedury nie tylko w Polsce