Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   głupie procedury nie tylko w Polsce

głupie procedury nie tylko w Polsce

Data: 2012-12-18 15:20:27
Autor: jerry .
głupie procedury nie tylko w Polsce
On 18 Gru, 23:10, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
Hello,

Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:

K-klient
P-pomoc techniczna

K: Zepsuł mi się token. Wyświetlacz jest pusty, nie podaje żadnego kodu.
P: Jakiej operacji nie może Pan wykonać?
K: Żadnej. Token jest martwy. Wygląda, jakby wyczerpała się bateria,
albo po prostu się zepsuł.
P: Czy może się Pan zalogować do bankowości online?
K: Tak, ale nie mogę wykonać żadnej operacji, bo na wyświetlaczu tokena
nic nie ma.
P: Proszę wykonać następujące operacje: Wylogować się.
K: OK.
P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
K: Ale po co? Przecież token nie jest podłączony do komputera. Trzymam
go w ręku.
P: Taką mamy procedurę. Proszę wykonywać po kolei polecenia.
K: OK.
P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
K: Już.
P: Proszę zamknąć przeglądarkę, a następnie otworzyć nowe puste okno
przeglądarki.
K: OK.
P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
K: Już.
P: Czy problem nadal występuje?
K: Oczywiście. Trzymam token w ręku i jest martwy.
P: W takim razie proszę spróbować użyć innej przeglądarki.
K: Po co? To token jest zepsuty, a nie przeglądarka!
P: Taką mamy procedurę. Gdy ją całą wykonamy i nie uda się rozwiązać
problemu, to będzie można przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
K: OK. To co dalej?
P: Proszę spróbować użyć innej przeglądarki. Proszę wyczyścić historię.
K: OK.
P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
K: Już.
P: Czy problem nadal występuje?
K: Ten token ma raptem jeden guzik i wyświetlacz. Trzymam go w ręku.
Jasne, że nadal nie działa.
P: Skoro po próbie wykonania operacji w dwóch przeglądarkach nie udało
się rozwiązać problemu, mogę przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
K: Świetnie.
P: Proszę odpowiedzieć na kilka pytań: Jakich przeglądarek internetowych
Pan użył? Internet Explorer, Firefox, Chrome czy Safari?
K: Firefox i Chrome.
P: Jakiego systemu operacyjnego Pan używa? Windows 7, Vista, XP czy Mac?
K: Linuksa.
P: Jakiego?
K: Linuksa.
P: Wspieranymi systemami operacyjnymi są Windows 7, Vista, XP oraz MacOS.
K: Jakie to ma znaczenie??? Token nie działa! Token! TOKEN! On nie jest
w żaden sposób podłączony do komputera. Trzymam go w dłoni. Powinien
wyświetlać kod, a nie wyświetla.
P: Zgodnie z procedurą muszę wpisać w zgłoszeniu reklamacyjnym jakiego
systemu operacyjnego Pan użył podczas próby wykonana operacji.
K: No dobrze, użyłem Windows XP. Token nie działa.
P: Czy używał Pan komputera własnego, czy służbowego?
K: Własnego. Token nie działa!
P: Czy to komputer stacjonarny, czy laptop?
K: Laptop. TOKEN NIE DZIAŁA!
P: Kiedy po raz pierwszy zauważył Pan problem?
K: Dziś.
P: Jakich operacji dotyczy problem?
K: Wszystkich. Token nie działa. NIE WYŚWIETLA KODU!
P: Proszę podać numer telefonu, pod którym nasz dział pomocy technicznej
będzie mógł się z Panem skontaktować.
K: xyz
P: Dziękuję. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. Pracownik naszego
działu technicznego skontaktuje się z Panem w celu poinformowania o
rozwiązaniu problemu.
K: Jak on niby naprawi zdalnie mój token?
P: Dalsze informacje otrzyma Pan od pracownika działu technicznego,
który skontaktuje się z Panem.

--
MiCHA

no kurna zajebiste

głupie procedury nie tylko w Polsce

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona