gniazda i wlączniki

Data: 2009-07-30 00:21:51
Autor: Jarosław Jaszewski
gniazda i wlączniki
Witam

Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup wszystkich gniazdek napięciowych, włączników i różnych TV i Tel.
Kilka z nich będzie w ramkach - częśc osobno. Chciałbym to kupic przez net - ale niekoniecznie. OBI, Casto, LM też może być...

Co polecacie? Jaką firme wpisac w google? Mam byc nie za drogie, możliwość podwójnych gwiazdek w ramce, ogólnie raczej płaskie (mało odstające od ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie   musi byc w kolorach tęczy :-)

Mam nadzieje, że coś poradzicie....

pozdrawiam

jj

Data: 2009-07-30 06:11:26
Autor: emarcin
gniazda i wlączniki
Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup wszystkich gniazdek napięciowych, włączników i różnych TV i Tel.

Ja polecam Legranda Sistena
http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content/templates/previewFlashComplet.asp?P=422&L=EN
Nie najtańszy - ale ma bardzo dobry system mocowania w ścianie
(metalowe korpusy i łapki mocujące).

Pozdrawiam emarcin

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4289 (20090729) __________

Data: 2009-07-30 06:33:25
Autor: Panslavista
gniazda i wlączniki
Użytkownik "Jarosław Jaszewski" <jarekjaszewski@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:h4qi24$8p8$1inews.gazeta.pl...

    Aby były w wyglądzie jednolite potrzebne są systemowe, a takie produkuje
niewiele firm i nie są tanie, ale polecam - np do rozprowadzania kabli w
listwach przyściennych i wszystkie gniazda montowane na nich, prawie nie
trzeba kopać ścian.
    Firmy w Polsce to np. Legrand np. z Białegostoku - produkujące osprzęt
do okablowania strukturalnego:
http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content/templates/previewMultiPhoto.asp?P=429&L=EN

Data: 2009-07-30 06:35:43
Autor: Panslavista
gniazda i wlączniki

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Przepraszam - nie Białystok a Suwałki...

Data: 2009-07-30 11:01:07
Autor: Marigold
gniazda i wlączniki
Możliwość podwójnych gniazdek w ramce znacznie ogranicza wybór, wbrew pozorom nie jest to standardowy element różnych systemów. My kierując się stosunkiem ceny do jakości wybraliśmy do nowo wybudowanego domu gniazdka i włączniki Kontakt Simon wersja Basic, również podwójne gniazda do ramek. Podobno produkty tej firmy dostępne są w Obi, ale nie sprawdzałam. My obejrzeliśmy je w hurtowni elektrycznej i zakupiliśmy przez internet, w sporo niższej cenie.
To dopiero pół roku, ale jesteśmy zadowoleni.
Pozdrawiam,
Marigold
Ps. Jeśli byłbyś zainteresowany adresem sklepu internetowego, w którym zrobiliśmy zakupy, daj znać na priv, nie chcę robić reklamy.

Data: 2009-07-30 14:32:59
Autor: Artur Dębski
gniazda i wlączniki
[...]

Polecem BERKER seria "KWADRAT" (jezeli nie mają być obłe ) - w każdej Castoramie czy lepszej hurtowni elektrycznej
powinien być :
http://images.google.pl/images?hl=pl&q=berker+kwadrat&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

Data: 2009-07-30 16:19:40
Autor: Chris
gniazda i wlączniki
Internauta Jarosław Jaszewski (jarekjaszewski@tlen.pl) w wiadomości
news:h4qi24$8p8$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

Mam nadzieje, że coś poradzicie....

http://www.dobregniazdka.pl/

Wejdż i sobie pooglądaj co by Ci pasowało :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.

Data: 2009-07-30 21:58:54
Autor: Adam Foton
gniazda i wlączniki
[...]

Po wielu probach w wielu lokalach, do siebie wybralem systemowe gniazdka   firmy Legrand, seria Sistena. Nie sa najtansze, ale kupowane w hurtowni wychodza zdecydowanie (!) taniej niz w marketach.

Zalety, obserwacje z montazu i 5 lat eksploatacji:
- srubki nie zrywaja sie od mocnego przykrecania
- proste i pewne podlaczanie kabelkow, rowniez gniazd wielokrotnych
- mam biale, nie zolkna, latwo zmywaja sie
- twardy plastik nie wyciera sie, nie rysuje
- mechanizmy pracuja caly czas idealnie
- rozne ramki wielokrotne - poziome, pionowe
- po 5 latach nadal mozna kupic osprzet z serii

Widzialem podrobki po 2 latach uzywania - pozlazila farba, srubki sie ukrecaja, mechanizmy niepewnie przelaczaja - cale szczescie tylko wizualnie nasladuja Sistene, do prostego odroznienia.

AF

Data: 2009-07-30 23:04:08
Autor: Druid29
gniazda i wlączniki

Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w wiadomości news:h4su1v$50d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Problem w tym, że zwykła Sistena wychodzi ze sprzedaży, teraz panuje nam Sistena Life. Starą Sistenę można kupić jedynie z zapasów lub sprowadzić.
Dla Castoramy Legrand przygotował specjalną ofertę - mechanizmy z plakietkami w komplecie. Po porównaniu z cennikiem, gdzie plakietki są liczone osobno, oszczędzamy po kilk złotych na sztuce, co daje jakie 20 procent mniej niż w cenniku, tak jak ładny rabat w hurtowni.
Niestety mimo to Sistena Life nie jest tania, a za taką cenę można oczekiwać więcej. Plastik jest lakierowany, czyli powierzchnia wrażliwa na otarcia i uszkodzenia. W dodatku przyciski mają bardzo sztywne mocowanie i niestety łatwo o złamanie lub pęknięcie. Rozebranie ramki wielokrotnej z wyłącznikami i przyciskami w celu pomalowania ściany, oczywiście bez uszkodzenia lakieru, jest wyzwaniem nie tylko dla malarza.
Dla mnie zaletą tego systemu jest występowanie podwójnych przycisków służących mi do sterowania oświetleniem. Tańsze systemy Legranda i Berkera tego nie mają, a mające takie przyciski niemieckie serie Berkera są dużo droższe od Sisteny Life.

Pozdrawiam,
Druid29

gniazda i wlączniki