gniazda i wlączniki

Data: 2009-07-30 11:01:07
Autor: Marigold
gniazda i wlączniki
Możliwość podwójnych gniazdek w ramce znacznie ogranicza wybór, wbrew pozorom nie jest to standardowy element różnych systemów. My kierując się stosunkiem ceny do jakości wybraliśmy do nowo wybudowanego domu gniazdka i włączniki Kontakt Simon wersja Basic, również podwójne gniazda do ramek. Podobno produkty tej firmy dostępne są w Obi, ale nie sprawdzałam. My obejrzeliśmy je w hurtowni elektrycznej i zakupiliśmy przez internet, w sporo niższej cenie.
To dopiero pół roku, ale jesteśmy zadowoleni.
Pozdrawiam,
Marigold
Ps. Jeśli byłbyś zainteresowany adresem sklepu internetowego, w którym zrobiliśmy zakupy, daj znać na priv, nie chcę robić reklamy.

gniazda i wlączniki