gniazda i wlączniki

Data: 2009-07-30 14:32:59
Autor: Artur Dębski
gniazda i wlączniki
Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup wszystkich gniazdek napięciowych, włączników i różnych TV i Tel.
Kilka z nich będzie w ramkach - częśc osobno. Chciałbym to kupic przez net - ale niekoniecznie. OBI, Casto, LM też może być...

Co polecacie? Jaką firme wpisac w google? Mam byc nie za drogie, możliwość podwójnych gwiazdek w ramce, ogólnie raczej płaskie (mało odstające od ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie musi byc w kolorach tęczy :-)

Mam nadzieje, że coś poradzicie....

pozdrawiam

jj

Polecem BERKER seria "KWADRAT" (jezeli nie mają być obłe ) - w każdej Castoramie czy lepszej hurtowni elektrycznej
powinien być :
http://images.google.pl/images?hl=pl&q=berker+kwadrat&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl