gniazda procka na plytach ASUSa zbyt blisko kosci pamieci?

Data: 2010-01-02 11:00:36
Autor: metrampaz metrampaz
gniazda procka na plytach ASUSa zbyt blisko kosci pamieci?
Planuje rozbudowac kompa o 3 elementy. Plyte + procek + pamieci. Moje
pytanie kieruje do tych, co maja plyte:
Asus M4A78T-E
albo
Asus Crosshair III Formula.

Otoz na zdjeciach i w opiniach czytam, ze gniazdo procesora jest
bardzo blisko pamieci DDR3, co czasami stwarza problemy przy duzych
radiatorach. Mam Scythe Mugen (http://nvision.pl/img/200901/
scythe_mugen_2_03.jpg), ktory jest rzeczywiscie wielki i szeroki. Jak
sprawdzic, czy nie bedzie kolidowal na tych plytach z kostkami
pamieci?
Moze ktos ma te plyty (badz podobne) z takim radiatoroem i wie, czy to
pojdzie, czy nie?

Metrampaz

Data: 2010-01-03 10:26:21
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-02 20:00, metrampaz metrampaz pisze:
Moze ktos ma te plyty (badz podobne) z takim radiatoroem i wie, czy to
pojdzie, czy nie?

Poszukać na stronie producenta radiatora datasheet'a gdzie ładnie na rysunku technicznym jest rozrysowane, co ma jaki wymiar. To samo zrobić z instrukcją do płyty głównej. Nie do wszystkich są dostępne, wtedy warto się postarać o zdjęcie płyty głównej w skali 1:1 albo poprosić sprzedawce w sklepie o pokazanie płyty i wtedy samemu zmierzyć

Metrampaz

Metrampaż? Taki ładny zawód, z kulturą języka związany, a post napisany bez polskich znaków? Oj, nieładnie;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siÄ™ z niÄ… zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

gniazda procka na plytach ASUSa zbyt blisko kosci pamieci?