gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV

Data: 2012-12-11 12:05:17
Autor: NiusOnly
gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV
Cześć

Czy są takie gniazda ścienne które mają 4 wyjścia tak jak w temacie? Wiem że są 2xSAT + Radio ale chciałbym mieć jeszcze naziemną tv.

M.

Data: 2012-12-11 12:15:14
Autor: pawell32
gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV
W dniu 2012-12-11 12:05, NiusOnly pisze:
Cześć

Czy są takie gniazda ścienne które mają 4 wyjścia tak jak w temacie?
Wiem że są 2xSAT + Radio ale chciałbym mieć jeszcze naziemną tv.

nie widziałem gniazd 2xsat + radio, raczej 2xsat+tv

http://allegro.pl/gniazdo-koncowe-onyx-2-x-sat-hurt-trojmiasto-i2829779527.html

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-11 12:20:44
Autor: NiusOnly
gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV
W dniu 2012-12-11 12:15, pawell32 pisze:

> nie widziałem gniazd 2xsat + radio, raczej 2xsat+tv

są, nawet w castoramie. problem w tym że nigdzie nie znalazłem takich jak w opisie a na takich mi zależy. Pytanie czy ktoś w ogóle to produkuje?

M.

Data: 2012-12-11 20:47:56
Autor: Papkin
gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV
Na allegro dostales link i wlasnie to takie gniazdo wiec jaki masz problem?

Jest lipa bo takich gniazd nie robia producenci osprzetu elektrycznego "prztyczkow" czyli by miec ladna, podtynkowa (!!!) czesc, razem z gniazdami 220, ethernet itp. Ale nadtynkowe takie sa tez dipol.com.pl ztcp mial.

Data: 2012-12-13 23:53:20
Autor: DareckY
gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV

U¿ytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:50c78de7$1news.home.net.pl...
[...]

A Ja takie sam montowa³em , tylko ¿e potrzebne s± dwa kabelki , jeden musi dostaæ zsumowany sygna³ TV SAT

gniazdo 2xSAT + Radio + 1xTV