gniazdo USB w p³ycie

Data: 2019-02-23 16:27:23
Autor: JaceK
gniazdo USB w p³ycie
Czy gniazdo USB w p³ycie, do którego pod³±cza siê gniazda USB na panelu p³yty, mo¿na gdzie¶ kupiæ? Nie wiem jakie formalne oznaczenie ma ta czê¶æ, ale gniazdo ma 19 pinów w rozstawie 2mm. Jak wpisujê ogólne zapytanie w wyszukiwarkê to zwraca mi przej¶ciówki, adaptery itp. oraz takie gniazda ale dostêpne za granic±, podczas gdy szukam czego¶ w Polsce. Dajcie znaæ jak wiecie, gdzie mo¿na kupiæ w Polsce.

JaceK

Data: 2019-02-23 11:33:44
Autor: Swift
gniazdo USB w p³ycie
Data: 2019-02-23 11:37:10
Autor: Swift
gniazdo USB w p³ycie
W dniu sobota, 23 lutego 2019 20:33:46 UTC+1 u¿ytkownik Swift napisa³:
Co¶ takiego ?
https://www.maritex.com.pl/zlacza/zlacza_idc/idc_w_rastrze_2_00mm.html?order=cc.ordering+ASC%2C+cc.from_id%2C+name__pl&direction=asc&s%5B406%5D%5B0%5D=3883&page=2

PP

Link siê trochê ¼le wklei³, nie mniej je¶li na stronie zaznaczyæ u góry "do PCB" to bêdzie chyba to, o co chodzi.

PP

Data: 2019-02-24 09:25:45
Autor: JaceK
gniazdo USB w p³ycie
On 23.02.2019 20:37, Swift wrote:
Link siê trochê ¼le wklei³, nie mniej je¶li na stronie zaznaczyæ u góry "do PCB" to bêdzie chyba to, o co chodzi.

PP

Jak to znalaz³e¶? :) Wygl±da na to, ¿e bêdzie pasowaæ, co najwy¿ej 1 pin trzeba bêdzie wyj±æ. Dziêki!

JaceK

Data: 2019-02-23 16:50:10
Autor: Uncle Pete
gniazdo USB w p³ycie
On 2019-02-23 16:27, JaceK wrote:
[...]

Je¿eli 19 pinów, to chodzi zapewne o USB 3. Obawiam siê, ¿e bêdzie trudno, to nie jest czê¶æ, która czêsto siê psuje. Cyba ³atwiej bêdzie poszukaæ uszkodzonej p³yty, z której mo¿na go wylutowaæ.

gniazdo USB w p³ycie