gniazdowi na mękach

Data: 2009-10-24 14:45:36
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa z przykrością informuje, że na
dzisiejszym meczu z Koroną Kielce nie będzie prowadzony zorganizowany doping.
W ostatnich dniach po raz trzeci na osobę odpowiedzialną za doping został
nałożony klubowy zakaz stadionowy. (Od poprzednich dwóch zakazów wniesiono
skuteczne odwołanie do Komisji Ligi.) Tym razem, według władz KP Legia,
"gniazdowy" popełnił następujące "przestępstwa":

1. intonowanie przyśpiewki "Mistrza przy stole, ja Lecha…",
2. skandowanie haseł anty-PZPN,
3. prowadzenie dopingu w koszulce z napisem "Stop katom w niebieskich
mundurach" oraz z "nielegalnym" hasłem "A.C.A.B.",
4. używanie wulgaryzmów w czasie prowadzenia dopingu: "Śpiewać, k…",
5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp…" poprzez udostępnienie telefonu
komórkowego i megafonu.

W związku z tym, że legijni "gniazdowi" są ______wyraźnie szykanowani______ i
______prześladowani______ przez władze Klubu, nie widzimy możliwości
prowadzenia zorganizowanego dopingu podczas dzisiejszego meczu. (podkreślenia
moje  - PB).

ostatnie zdanie jest po prostu śliczne :) :) :)

Data: 2009-10-24 16:56:47
Autor: Hades
gniazdowi na mękach
Użytkownik "Przemek Budzyński"
[ciach]

[...]

Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.
AM

Data: 2009-10-24 14:59:44
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.
AM

własnie - myslę, że protestujący powinni obejrzeć mecz w TV. Myslę, że
najlepiej w mieszkaniu gniazdowego, żeby w pełni się z nim zsolidaryzować w
nieszczęściu.

Data: 2009-10-24 17:11:58
Autor: Hades
gniazdowi na mękach
Użytkownik
> [...]

najlepiej w mieszkaniu gniazdowego, żeby w pełni się z nim zsolidaryzować w

Albo jeszcze inaczej. Zebrac pieniadze za jakie mieliby kupic bilety na stadion,
wynajac za nia jakas sale, postawic telebimy i bawic sie na calego. Mozna bez
problemu pic piwo w czasie transmisji, dopingowac wedlug uznania i kurwic na
kogo tylko sie chce. Na takiej zamknietej imprezie mozna robic praktycznie
wszystko.
AM

Data: 2009-10-24 19:14:15
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.

:)

3/4 tej grupy protestuje zgodnie z twoja propozycja. Nie namawiaj pozostalych :)

Data: 2009-10-24 21:45:51
Autor: Andy
gniazdowi na mękach
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote in message news:hbv4o0$eps$1atlantis.news.neostrada.pl...
Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.

Podobne madre proroctwa mozna bylo na prspn przeczytac przy okazji braku dopingu na meczach w protescie przeciw przepisom o flagach. Trzeba by pomyslec, jak wyjasnic fakt, ze jednak zrobilo to wrazenie na wierchuszce PZPN :).

Data: 2009-10-26 10:10:26
Autor: Cavallino
gniazdowi na mękach
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:hc3odv$45v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeceniasz chyba ten fakt.
Większe wrażenie zrobiła na nich akcja Koniec PZPN, więc w ramach pokazówki jacy to są dobrzy dla kibiców dali Wam ochłap, z którego się cieszycie jak dzieci.
A tego że beton chce Was wykorzystać do swoich celów, jakoś nie widzicie.

Data: 2009-10-26 10:11:00
Autor: JC
gniazdowi na mękach

[...]

Zrobiło tylko o tyle, że dzięki koniecpzpn.pl i ataku massmediów, a także żenującej frekwencji na ostatnim meczu kadry, sponsorzy ostro zaatakowali związek (polecam otwarty list Canal+ w dzisiejszej prasie) i domagają się zmian. Kompromis w sprawie flag jest dla PZPN ustępstwem najłatwiejszym do przełknięcia.

pzdr
JC

Data: 2009-10-26 10:23:10
Autor: Andy
gniazdowi na mękach
"JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote in message news:hc3p2d$b2a$1atena.e-wro.net...
[...]

Ale koniecpzpn.pl ma kompletnie w dupie kwestie transparentow, wiec ten "kompromis" nic PZPN-owi nie da w kwestii tamtego protestu kibicow kadry. Przy czym jesli to cale porozumienie jest efektem dzialan koniecpzpn.pl, to wypada tylko chlopakom z koniecpzpn.pl podziekowac :).

Data: 2009-10-26 10:28:22
Autor: Cavallino
gniazdowi na mękach
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Ale koniecpzpn.pl ma kompletnie w dupie kwestie transparentow, wiec ten "kompromis" nic PZPN-owi nie da w kwestii tamtego protestu kibicow kadry.

Ale też oni wcale nie chcą się dogadać z nimi (bo pewnie się nie da) tylko raczej udobruchać opinię publiczną.
W Tym Was.
W Was realnego wroga nie widzą, a w koniecpzpn wręcz przeciwnie - stąd wietrzą zagrożenie.
IMO całkiem słusznie.

Przy czym jesli to cale porozumienie jest efektem dzialan koniecpzpn.pl, to wypada tylko chlopakom z koniecpzpn.pl podziekowac :).

Ano.
Zawsze lepszy rydz niż nic.

Data: 2009-10-26 20:12:56
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Ale koniecpzpn.pl ma kompletnie w dupie kwestie transparentow, wiec ten "kompromis" nic PZPN-owi nie da w kwestii tamtego protestu kibicow kadry.

Jak slucham, czytam Piechniczka to nie jestem pewien ze on te sprawy rozroznia. Chyba ze...

Przy czym jesli to cale porozumienie jest efektem dzialan koniecpzpn.pl, to wypada tylko chlopakom z koniecpzpn.pl podziekowac :).

Jedyny cios jaki PZPN otrzymal to byl pusty stadion w Chorzowie. Dogadanie sie z OZSK spowoduje ze pustego stadionu na kolejnych sparingach prawdopodobnie nie bedzie.

Data: 2009-10-24 17:16:44
Autor: JC
gniazdowi na mękach

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbv3ug$n6g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Również uważam, że skandalicznie zostali portraktowani. To zamach na wolność wypowiedzi oraz tajny spisek tych, którzy nie jeżdżą na wyjazdy, chcą zabić doping i tuczyć fanów popkornem. Dobrze, że już się na tym poznała Gazeta Polska i czujny red. Lisiewicz ;)

ostatnie zdanie jest po prostu śliczne :) :) :)

Swoją drogą, to jak zrozumiałem, największą wadą pikników jest to, że nie kibicują. W Warszawie póki co postępuje chyba odwrócenie ról, tzn. szczytem kumatości i oddania klubowi jest obrażenie się i nieprowadzenie dopingu. To fajnie pokazuje, jakie są czyje priorytety. Jednemu zależy, żeby drużyna wygrywała, innemu żeby kolega mógł pokrzyczeć przez megafon, że ci co przyjechali to chuje są.

pzdr
JC

Data: 2009-10-24 18:00:43
Autor: wiesniadze
gniazdowi na mękach
Użytkownik Przemek Budzyński napisał:

Popieram ironiczne śmiechy w rękaw i radość w biurowej palarni z głupich   kibiców.Proponuję rozszerzenie programu "a ja ci pokażę" na np :regulaminy dla wspólnot mieszkaniowych kiedy wywieszać flagi gdy właściciel jest komunistą  i odpowiednie restrykcje  itp itd

pozdro.wiesniadze

Data: 2009-10-24 16:05:32
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
wiesniadze <wiesniadze@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

1. nie pracuję w biurze

2. ktoś tu najwyraźniej nasiedział się za dużo w palarni opium.

A jak nie rozumiesz, że rzucanie ch...ami w miejcach publicznych i zachęcanie
do tego innych jest niedozwolone w żadnym kraju, to poproś mamę, żeby
przerobiła to z Tobą jeszcze raz. Bo najwyraźniej od czasów dzieciństwa
zdążyłeś zapomnieć. --

Data: 2009-10-24 19:12:50
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
[...]

Poki co mieszkasz w Polsce. Tu jesli agencja reklamowa wywiesi ci szmate przed oknem, skazujac na zycie w polmroku, to masz gowno do gadania. Jesli wspolnie z mieszkancami chcialbys wywiesic przed wlasnymi oknami flage protestacyjna z tego powodu to prawdopodobnie dostaniesz kolegium, zwane sadem grodzkim.
Relatywizm polskiego "prawa" jest rozbrajajacy :)

Data: 2009-10-24 18:21:41
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 16:45 Przemek Budzyński napisał:

z "nielegalnym" hasłem "A.C.A.B.",

A co to za hasło i dlaczego "nielegalne"?

5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp&#8230;" poprzez udostępnienie
telefonu komórkowego i megafonu.

Gdzie ja widziałem takie metody?... Aha, wiem. Na Bieżanowiance. :-)

--
AJK

Data: 2009-10-24 18:58:07
Autor: DysoN
gniazdowi na mękach
AJK pisze:
24-10-2009  o godz. 16:45 Przemek Budzyński napisał:

z "nielegalnym" hasłem "A.C.A.B.",

A co to za hasło i dlaczego "nielegalne"?

all cops are bastards

a czemu nielegalne to nie wiem...

5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp&#8230;" poprzez udostępnienie
telefonu komórkowego i megafonu.

Gdzie ja widziałem takie metody?... Aha, wiem. Na Bieżanowiance. :-)

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-10-24 19:04:27
Autor: Hades
gniazdowi na mękach
Użytkownik "DysoN"

> A co to za hasło i dlaczego "nielegalne"?

all cops are bastards
a czemu nielegalne to nie wiem...

Zapewne dalatego ze jest nie po polsku. Haslo powinno bowiem
brzemiec H W D P bo jak znajduje A C A B jest jego odpowiednikiem.

]ciach]

DysoN

AM

Data: 2009-10-24 19:22:28
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp&#8230;" poprzez udostępnienie
telefonu komórkowego i megafonu.

Gdzie ja widziałem takie metody?... Aha, wiem. Na Bieżanowiance. :-)

:)
A jz myslalem ze Legia znowu jest pionierem w metodach osmieszania glupich zakazow.
A tu prosze Biezanowice ;)

Data: 2009-10-24 19:44:29
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 19:22 Robert Gosik napisał:

[...]

Bieżanow.
I nie "ośmieszania głupich zakazów", bo kibice Bieżanowianki
wykorzystywali komórkę i megafon do puszczania muzyki, zagrzewającej do
boju ich drużynę, a nie do durnych bluzgów. --
AJK (bluzgali bez komórki i równie durno, ale rzadziej :-))

Data: 2009-10-24 19:50:56
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Bieżanow.
I nie "ośmieszania głupich zakazów", bo kibice Bieżanowianki
wykorzystywali komórkę i megafon do puszczania muzyki, zagrzewającej do
boju ich drużynę, a nie do durnych bluzgów.

Akurat przez megafon i komorke AFIR bluzgow nie bylo, ale nie ma to znaczenia bo mogly by byc :) i zapewne w przyszlosci ta metoda bylaby wykorzystywana do popularnego ITI...

Data: 2009-10-24 20:21:56
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 19:50 Robert Gosik napisał:

[...]

Odniosłem się do: "5. umożliwienie skandowania hasła 'ITI sp&#8230;'
poprzez udostępnienie telefonu komórkowego i megafonu". Jeśli się
myliłem, to sorry.
Choć pewnie masz rację z tym "mogłby by być" :-) --
AJK

Data: 2009-10-24 20:42:14
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
[...]

Zycie okazuje sie zabawniejsze niz niejeden film :)
Zakaz dostal ten co trzymal telefon i megafon. Bluzgow wtedy nie bylo :) (czyli z moja pamiecia nie jest zle).
Oficjalnie zakaz od Ekstraklasy jest za okrzyk gniazdowego "Spiewac ku...". I tylko za to! Pozostale zarzuty AFIK zostaly wybronione.

Jasiu U. moze miec teraz nieco stracha, poniewaz podobnego tekstu do pilkarzy, w czasie meczu, uzywa znacznie czesciej niz gniazdowi.
Ale chyba trenerzy nie sa karani?

Data: 2009-10-24 20:52:36
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 20:42 Robert Gosik napisał:

[...]

Oczekiwanie na koniec meczu Śląsk - Zagłębie Lubin umilę sobie
czyszczeniem klawiatury z mieszanki grejpfrut + białe wino. Monitorowi się upiekło :-)

Jasiu U. moze miec teraz nieco stracha, poniewaz podobnego tekstu do pilkarzy, w czasie meczu, uzywa znacznie czesciej niz gniazdowi.
Ale chyba trenerzy nie sa karani?

Zależy którzy i zależy za co :-)

A tak na marginesie - napisałby ktoś coś o meczy Legii z Koroną - podobno
niezły horror, a zanim ja sobie ściągnę...
O meczu Wisły też by ktoś coś... nie, żeby było warto się rozpisywać :-)
--
AJK

Data: 2009-10-24 20:59:32
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Oczekiwanie na koniec meczu Śląsk - Zagłębie Lubin umilę sobie
czyszczeniem klawiatury z mieszanki grejpfrut + białe wino.
Monitorowi się upiekło :-)

Jak mozn pic takie paskudztwo? :)

Jasiu U. moze miec teraz nieco stracha, poniewaz podobnego tekstu do
pilkarzy, w czasie meczu, uzywa znacznie czesciej niz gniazdowi.
Ale chyba trenerzy nie sa karani?

Zależy którzy i zależy za co :-)

Za bluzgi? Nie do prezesa :)

A tak na marginesie - napisałby ktoś coś o meczy Legii z Koroną - podobno
niezły horror, a zanim ja sobie ściągnę...

Ja na podstawie TV nic nie napisze :) czekamy jak yamma wroci z meczu ;-P

Data: 2009-10-24 22:04:08
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 20:59 Robert Gosik napisał:

Oczekiwanie na koniec meczu Śląsk - Zagłębie Lubin umilę sobie
czyszczeniem klawiatury z mieszanki grejpfrut + białe wino.
Monitorowi się upiekło :-)

Jak mozn pic takie paskudztwo? :)

Białe półwytrawne wino to nie paskudztwo, a grejpruta się nie pije, tylko
wcina (polecam z miodem) :-)

[...]

Z bluzgi nie do prezesa są. Ba! Nawet nie za bluzgi tylko za cokolwieik
nie do prezesa :-)

A tak na marginesie - napisałby ktoś coś o meczy Legii z Koroną - podobno
niezły horror, a zanim ja sobie ściągnę...

Ja na podstawie TV nic nie napisze :) czekamy jak yamma wroci z meczu ;-P

Aha, to wiem, co będzie: "Beenhakker świetnie poprowadził drużynę" ;-)

Na razie oglądam sobie pierwszą połowę w retransmisji. Dzieje się. --
AJK

Data: 2009-10-24 20:13:47
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Białe półwytrawne wino to nie paskudztwo

hiszpańskie są dobre...:)

Data: 2009-10-24 22:21:56
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Białe półwytrawne wino to nie paskudztwo

hiszpańskie są dobre...:)

Przemek ty nie kombinuj! W pracy jestes. ;-)

A biale polwytrawne zdecydowanie lepiej komponuje mi sie z krewetkami, niz grejfrutem z dodatkiem miodu :)
I nie hiszpanskie a libanskie ;P

Data: 2009-10-24 20:42:49
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):

> hiszpańskie są dobre...:)

Przemek ty nie kombinuj! W pracy jestes. ;-)

ale już o jutrzejszym wieczorze myśle, trzeba będzie Almę zwizytować :)

Data: 2009-10-24 22:45:42
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 22:21 Robert Gosik napisał:

[...]

Śluuurb... krewetki w sosie teriyaki... śluuuurb double... Dobra, mamy kompromis :-)

I nie hiszpanskie a libanskie ;P

O, nie próbowałem. Jakieś konkretne nazwy?

--
AJK

Data: 2009-10-24 20:53:09
Autor: Przemek Budzyński
[OT]Re: gniazdowi na mękach
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):

> I nie hiszpanskie a libanskie ;P

O, nie próbowałem. Jakieś konkretne nazwy?

przyłączam się do pytania AJK-a?

Data: 2009-10-24 23:18:45
Autor: Robert Gosik
[OT]Re: gniazdowi na mękach
> I nie hiszpanskie a libanskie ;P

O, nie próbowałem. Jakieś konkretne nazwy?

przyłączam się do pytania AJK-a?

Prawie wszystko, co mialem w ustach, z doliny (a w zasadzie plaskowyzu) Bekaa.
Nie bede oryginalny polecam Musar-a bialego i czerwonego, calkiem niezle na poczatek. Można kupić w warszawskiej La Cedre rowniez na wynos, czy jest gdzies w "sieciowkach" tego nie wiem.

Data: 2009-10-27 10:41:39
Autor: AJK
[OT]Re: gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 22:18 Robert Gosik napisał:

> [...]

niezle na poczatek. Można kupić w warszawskiej La Cedre rowniez na
wynos, czy jest gdzies w "sieciowkach" tego nie wiem.

Zanotowane. Się poszuka w Krakowie.

--
AJK

Data: 2009-10-29 19:47:08
Autor: Koriat
[OT]Re: gniazdowi na mękach
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:cevb2nx98j4k.dlgajk.cija...
> [...]

niezle na poczatek. Można kupić w warszawskiej La Cedre rowniez na
wynos, czy jest gdzies w "sieciowkach" tego nie wiem.

Daj znać jak znajdziesz.

Data: 2009-10-24 19:21:14
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
[...]

Moze i sliczne. Tyle ze zakaz jest nie za te rzeczy :)
Jest za to ze pewien gniazdowy nie zlozyl samokrytyki i mial czelnosc odpowiedziec przesmiewczo zarzadowi Legii, na list w ktorym dostal ostrzezenie o mozliwosci zakazu, argumentowany tamtymi punktami.
Co jak co, ale zadna wladza nie moze pozwolic na publiczne nasmiewanie sie z niej.
To taka wieloletnia tradycja w tym kraju :)

Data: 2009-10-24 17:34:09
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
[...]

w takim razie naprawdę dobrze, że zakaz dostał. Cham może zrozumieć swoje
chamstwo dopiero wtedy, gdy zostanie potraktowany batem. --

Data: 2009-10-24 20:30:37
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Musze sie lekko "zedytowac" zakaz dostal nie ten S ktory pisal list, moj blad.
Choc "sprawa" tyczy sie obu.

gniazdowi na mękach