gniazdowi na mękach

Data: 2009-10-24 16:56:47
Autor: Hades
gniazdowi na mękach
Użytkownik "Przemek Budzyński"
[ciach]

W związku z tym, że legijni "gniazdowi" są ______wyraźnie szykanowani______ i
______prześladowani______ przez władze Klubu, nie widzimy możliwości
prowadzenia zorganizowanego dopingu podczas dzisiejszego meczu. (podkreślenia
moje  - PB).

ostatnie zdanie jest po prostu śliczne :) :) :)

Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.
AM

Data: 2009-10-24 14:59:44
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.
AM

własnie - myslę, że protestujący powinni obejrzeć mecz w TV. Myslę, że
najlepiej w mieszkaniu gniazdowego, żeby w pełni się z nim zsolidaryzować w
nieszczęściu.

Data: 2009-10-24 17:11:58
Autor: Hades
gniazdowi na mękach
Użytkownik
> [...]

najlepiej w mieszkaniu gniazdowego, żeby w pełni się z nim zsolidaryzować w

Albo jeszcze inaczej. Zebrac pieniadze za jakie mieliby kupic bilety na stadion,
wynajac za nia jakas sale, postawic telebimy i bawic sie na calego. Mozna bez
problemu pic piwo w czasie transmisji, dopingowac wedlug uznania i kurwic na
kogo tylko sie chce. Na takiej zamknietej imprezie mozna robic praktycznie
wszystko.
AM

Data: 2009-10-24 19:14:15
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.

:)

3/4 tej grupy protestuje zgodnie z twoja propozycja. Nie namawiaj pozostalych :)

Data: 2009-10-24 21:45:51
Autor: Andy
gniazdowi na mękach
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote in message news:hbv4o0$eps$1atlantis.news.neostrada.pl...
Moze lepsza (skuteczniejsza) forma protestu bylo by po prostu nie przychodzenie
na stadion? Bo przyjeta forma protestu chyba na nikim nie zrobi wrazenia.

Podobne madre proroctwa mozna bylo na prspn przeczytac przy okazji braku dopingu na meczach w protescie przeciw przepisom o flagach. Trzeba by pomyslec, jak wyjasnic fakt, ze jednak zrobilo to wrazenie na wierchuszce PZPN :).

Data: 2009-10-26 10:10:26
Autor: Cavallino
gniazdowi na mękach
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:hc3odv$45v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeceniasz chyba ten fakt.
Większe wrażenie zrobiła na nich akcja Koniec PZPN, więc w ramach pokazówki jacy to są dobrzy dla kibiców dali Wam ochłap, z którego się cieszycie jak dzieci.
A tego że beton chce Was wykorzystać do swoich celów, jakoś nie widzicie.

Data: 2009-10-26 10:11:00
Autor: JC
gniazdowi na mękach

[...]

Zrobiło tylko o tyle, że dzięki koniecpzpn.pl i ataku massmediów, a także żenującej frekwencji na ostatnim meczu kadry, sponsorzy ostro zaatakowali związek (polecam otwarty list Canal+ w dzisiejszej prasie) i domagają się zmian. Kompromis w sprawie flag jest dla PZPN ustępstwem najłatwiejszym do przełknięcia.

pzdr
JC

Data: 2009-10-26 10:23:10
Autor: Andy
gniazdowi na mękach
"JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote in message news:hc3p2d$b2a$1atena.e-wro.net...
[...]

Ale koniecpzpn.pl ma kompletnie w dupie kwestie transparentow, wiec ten "kompromis" nic PZPN-owi nie da w kwestii tamtego protestu kibicow kadry. Przy czym jesli to cale porozumienie jest efektem dzialan koniecpzpn.pl, to wypada tylko chlopakom z koniecpzpn.pl podziekowac :).

Data: 2009-10-26 10:28:22
Autor: Cavallino
gniazdowi na mękach
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Ale koniecpzpn.pl ma kompletnie w dupie kwestie transparentow, wiec ten "kompromis" nic PZPN-owi nie da w kwestii tamtego protestu kibicow kadry.

Ale też oni wcale nie chcą się dogadać z nimi (bo pewnie się nie da) tylko raczej udobruchać opinię publiczną.
W Tym Was.
W Was realnego wroga nie widzą, a w koniecpzpn wręcz przeciwnie - stąd wietrzą zagrożenie.
IMO całkiem słusznie.

Przy czym jesli to cale porozumienie jest efektem dzialan koniecpzpn.pl, to wypada tylko chlopakom z koniecpzpn.pl podziekowac :).

Ano.
Zawsze lepszy rydz niż nic.

Data: 2009-10-26 20:12:56
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Ale koniecpzpn.pl ma kompletnie w dupie kwestie transparentow, wiec ten "kompromis" nic PZPN-owi nie da w kwestii tamtego protestu kibicow kadry.

Jak slucham, czytam Piechniczka to nie jestem pewien ze on te sprawy rozroznia. Chyba ze...

Przy czym jesli to cale porozumienie jest efektem dzialan koniecpzpn.pl, to wypada tylko chlopakom z koniecpzpn.pl podziekowac :).

Jedyny cios jaki PZPN otrzymal to byl pusty stadion w Chorzowie. Dogadanie sie z OZSK spowoduje ze pustego stadionu na kolejnych sparingach prawdopodobnie nie bedzie.

gniazdowi na mękach