gniazdowi na mękach

Data: 2009-10-24 18:21:41
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 16:45 Przemek Budzyński napisał:

z "nielegalnym" hasłem "A.C.A.B.",

A co to za hasło i dlaczego "nielegalne"?

5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp…" poprzez udostępnienie
telefonu komórkowego i megafonu.

Gdzie ja widziałem takie metody?... Aha, wiem. Na Bieżanowiance. :-)

--
AJK

Data: 2009-10-24 18:58:07
Autor: DysoN
gniazdowi na mękach
AJK pisze:
24-10-2009  o godz. 16:45 Przemek Budzyński napisał:

z "nielegalnym" hasłem "A.C.A.B.",

A co to za hasło i dlaczego "nielegalne"?

all cops are bastards

a czemu nielegalne to nie wiem...

5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp…" poprzez udostępnienie
telefonu komórkowego i megafonu.

Gdzie ja widziałem takie metody?... Aha, wiem. Na Bieżanowiance. :-)

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-10-24 19:04:27
Autor: Hades
gniazdowi na mękach
Użytkownik "DysoN"

> A co to za hasło i dlaczego "nielegalne"?

all cops are bastards
a czemu nielegalne to nie wiem...

Zapewne dalatego ze jest nie po polsku. Haslo powinno bowiem
brzemiec H W D P bo jak znajduje A C A B jest jego odpowiednikiem.

]ciach]

DysoN

AM

Data: 2009-10-24 19:22:28
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
5. umożliwienie skandowania hasła "ITI sp…" poprzez udostępnienie
telefonu komórkowego i megafonu.

Gdzie ja widziałem takie metody?... Aha, wiem. Na Bieżanowiance. :-)

:)
A jz myslalem ze Legia znowu jest pionierem w metodach osmieszania glupich zakazow.
A tu prosze Biezanowice ;)

Data: 2009-10-24 19:44:29
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 19:22 Robert Gosik napisał:

[...]

Bieżanow.
I nie "ośmieszania głupich zakazów", bo kibice Bieżanowianki
wykorzystywali komórkę i megafon do puszczania muzyki, zagrzewającej do
boju ich drużynę, a nie do durnych bluzgów. --
AJK (bluzgali bez komórki i równie durno, ale rzadziej :-))

Data: 2009-10-24 19:50:56
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Bieżanow.
I nie "ośmieszania głupich zakazów", bo kibice Bieżanowianki
wykorzystywali komórkę i megafon do puszczania muzyki, zagrzewającej do
boju ich drużynę, a nie do durnych bluzgów.

Akurat przez megafon i komorke AFIR bluzgow nie bylo, ale nie ma to znaczenia bo mogly by byc :) i zapewne w przyszlosci ta metoda bylaby wykorzystywana do popularnego ITI...

Data: 2009-10-24 20:21:56
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 19:50 Robert Gosik napisał:

[...]

Odniosłem się do: "5. umożliwienie skandowania hasła 'ITI sp…'
poprzez udostępnienie telefonu komórkowego i megafonu". Jeśli się
myliłem, to sorry.
Choć pewnie masz rację z tym "mogłby by być" :-) --
AJK

Data: 2009-10-24 20:42:14
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Odniosłem się do: "5. umożliwienie skandowania hasła 'ITI sp…'
poprzez udostępnienie telefonu komórkowego i megafonu". Jeśli się
myliłem, to sorry.
Choć pewnie masz rację z tym "mogłby by być" :-)

Zycie okazuje sie zabawniejsze niz niejeden film :)
Zakaz dostal ten co trzymal telefon i megafon. Bluzgow wtedy nie bylo :) (czyli z moja pamiecia nie jest zle).
Oficjalnie zakaz od Ekstraklasy jest za okrzyk gniazdowego "Spiewac ku...". I tylko za to! Pozostale zarzuty AFIK zostaly wybronione.

Jasiu U. moze miec teraz nieco stracha, poniewaz podobnego tekstu do pilkarzy, w czasie meczu, uzywa znacznie czesciej niz gniazdowi.
Ale chyba trenerzy nie sa karani?

Data: 2009-10-24 20:52:36
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 20:42 Robert Gosik napisał:

[...]

Oczekiwanie na koniec meczu Śląsk - Zagłębie Lubin umilę sobie
czyszczeniem klawiatury z mieszanki grejpfrut + białe wino. Monitorowi się upiekło :-)

Jasiu U. moze miec teraz nieco stracha, poniewaz podobnego tekstu do pilkarzy, w czasie meczu, uzywa znacznie czesciej niz gniazdowi.
Ale chyba trenerzy nie sa karani?

Zależy którzy i zależy za co :-)

A tak na marginesie - napisałby ktoś coś o meczy Legii z Koroną - podobno
niezły horror, a zanim ja sobie ściągnę...
O meczu Wisły też by ktoś coś... nie, żeby było warto się rozpisywać :-)
--
AJK

Data: 2009-10-24 20:59:32
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Oczekiwanie na koniec meczu Śląsk - Zagłębie Lubin umilę sobie
czyszczeniem klawiatury z mieszanki grejpfrut + białe wino.
Monitorowi się upiekło :-)

Jak mozn pic takie paskudztwo? :)

Jasiu U. moze miec teraz nieco stracha, poniewaz podobnego tekstu do
pilkarzy, w czasie meczu, uzywa znacznie czesciej niz gniazdowi.
Ale chyba trenerzy nie sa karani?

Zależy którzy i zależy za co :-)

Za bluzgi? Nie do prezesa :)

A tak na marginesie - napisałby ktoś coś o meczy Legii z Koroną - podobno
niezły horror, a zanim ja sobie ściągnę...

Ja na podstawie TV nic nie napisze :) czekamy jak yamma wroci z meczu ;-P

Data: 2009-10-24 22:04:08
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 20:59 Robert Gosik napisał:

Oczekiwanie na koniec meczu Śląsk - Zagłębie Lubin umilę sobie
czyszczeniem klawiatury z mieszanki grejpfrut + białe wino.
Monitorowi się upiekło :-)

Jak mozn pic takie paskudztwo? :)

Białe półwytrawne wino to nie paskudztwo, a grejpruta się nie pije, tylko
wcina (polecam z miodem) :-)

[...]

Z bluzgi nie do prezesa są. Ba! Nawet nie za bluzgi tylko za cokolwieik
nie do prezesa :-)

A tak na marginesie - napisałby ktoś coś o meczy Legii z Koroną - podobno
niezły horror, a zanim ja sobie ściągnę...

Ja na podstawie TV nic nie napisze :) czekamy jak yamma wroci z meczu ;-P

Aha, to wiem, co będzie: "Beenhakker świetnie poprowadził drużynę" ;-)

Na razie oglądam sobie pierwszą połowę w retransmisji. Dzieje się. --
AJK

Data: 2009-10-24 20:13:47
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Białe półwytrawne wino to nie paskudztwo

hiszpańskie są dobre...:)

Data: 2009-10-24 22:21:56
Autor: Robert Gosik
gniazdowi na mękach
Białe półwytrawne wino to nie paskudztwo

hiszpańskie są dobre...:)

Przemek ty nie kombinuj! W pracy jestes. ;-)

A biale polwytrawne zdecydowanie lepiej komponuje mi sie z krewetkami, niz grejfrutem z dodatkiem miodu :)
I nie hiszpanskie a libanskie ;P

Data: 2009-10-24 20:42:49
Autor: Przemek Budzyński
gniazdowi na mękach
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):

> hiszpańskie są dobre...:)

Przemek ty nie kombinuj! W pracy jestes. ;-)

ale już o jutrzejszym wieczorze myśle, trzeba będzie Almę zwizytować :)

Data: 2009-10-24 22:45:42
Autor: AJK
gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 22:21 Robert Gosik napisał:

[...]

Śluuurb... krewetki w sosie teriyaki... śluuuurb double... Dobra, mamy kompromis :-)

I nie hiszpanskie a libanskie ;P

O, nie próbowałem. Jakieś konkretne nazwy?

--
AJK

Data: 2009-10-24 20:53:09
Autor: Przemek Budzyński
[OT]Re: gniazdowi na mękach
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):

> I nie hiszpanskie a libanskie ;P

O, nie próbowałem. Jakieś konkretne nazwy?

przyłączam się do pytania AJK-a?

Data: 2009-10-24 23:18:45
Autor: Robert Gosik
[OT]Re: gniazdowi na mękach
> I nie hiszpanskie a libanskie ;P

O, nie próbowałem. Jakieś konkretne nazwy?

przyłączam się do pytania AJK-a?

Prawie wszystko, co mialem w ustach, z doliny (a w zasadzie plaskowyzu) Bekaa.
Nie bede oryginalny polecam Musar-a bialego i czerwonego, calkiem niezle na poczatek. Można kupić w warszawskiej La Cedre rowniez na wynos, czy jest gdzies w "sieciowkach" tego nie wiem.

Data: 2009-10-27 10:41:39
Autor: AJK
[OT]Re: gniazdowi na mękach
24-10-2009  o godz. 22:18 Robert Gosik napisał:

> [...]

niezle na poczatek. Można kupić w warszawskiej La Cedre rowniez na
wynos, czy jest gdzies w "sieciowkach" tego nie wiem.

Zanotowane. Się poszuka w Krakowie.

--
AJK

Data: 2009-10-29 19:47:08
Autor: Koriat
[OT]Re: gniazdowi na mękach
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:cevb2nx98j4k.dlgajk.cija...
> [...]

niezle na poczatek. Można kupić w warszawskiej La Cedre rowniez na
wynos, czy jest gdzies w "sieciowkach" tego nie wiem.

Daj znać jak znajdziesz.

gniazdowi na mękach