[WAW] gnoje rzucaja kamieniami na pradze

Data: 2009-12-04 13:26:00
Autor: szaman
[WAW] gnoje rzucaja kamieniami na pradze
rybakila wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
uwaga na dwoch gnoi ok 13-15 lat, rzucajacych kamieniami w
rowerzystow, w okolicach namyslowskiej na pradze (smieszka z ronda
starzynskiego do ul. namyslowskiej, okolice basenu). prawdopodobnie
przyczynilem sie do tego. latem zlapalem jednego za rzucanie
kamieniami w samochody, 'pouczylem', dalem w leb i pogonilem...
agresja wraca, wez badz madry

we mnie w tamtym roku w Mysłowicach też badna dresów rzucać poczęła deskami... niestety nigdzie nie zgłosiłem... błąd...

sz

[WAW] gnoje rzucaja kamieniami na pradze