godlo Polski

Data: 2014-09-29 14:46:53
Autor: Krzychu
godlo Polski
Witam!

Czy godło jest znakiem chronionym?
Skąd można pozyskać jego legalny wzór tak aby np. wydrukować i oprawić w ramkę.
Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

Data: 2014-09-29 16:43:41
Autor: Stokrotka
godlo Polski

Czy godło jest znakiem chronionym?
Skąd można pozyskać jego legalny wzór tak aby np. wydrukować i oprawić w ramkę.
Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

Lepiej weź jakąś oficjalną nie dowolną, może na stronie sejmu?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-09-29 18:11:26
Autor: paskuda03
godlo Polski

Użytkownik "Krzychu" <vbgfhytre@wp.pl> napisał w wiadomości news:m0bkc5$pg7$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Witam!

Czy godło jest znakiem chronionym?
Skąd można pozyskać jego legalny wzór tak aby np. wydrukować i oprawić w ramkę.
Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

No weź przestań :-)
https://pl.wikipedia.org/wiki/God%C5%82o_Rzeczypospolitej_Polskiej

--
Paskuda03

Data: 2014-09-29 20:13:17
Autor: Robert Tomasik
godlo Polski
[...]

Jest ustawa o godle. A co do użycia, to silnie zależy od kontekstu.

godlo Polski