godny polecenia zakład metalizacji próżniowej w wawie?

Data: 2010-10-29 20:24:14
Autor: PawelK vel Pablo
godny polecenia zakład metalizacji próżniowej w wawie?
Witam,

Dorwałem dziś za psi grosz lampę do fazera, celem zrobienia z dwóch
jednej dobrej, rozebrałem na części i we WT chce zawieźć odbłyśniki do
napylenia. Zakładów metalizacji próżniowej jest w Wawie od diabła, ktoś
korzystał i może któryś polecić ?

Przy okazji: Odbłyśniki mam podszlifować czy zawieźć tak jak są? (w
jednym miejscu srebro odlazło).

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

godny polecenia zakład metalizacji próżniowej w wawie?