gogle na okulary

Data: 2009-10-17 19:26:12
Autor: mysiar
gogle na okulary
Witam
czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

Data: 2009-10-17 21:55:20
Autor: BartekZX9R
gogle na okulary

Użytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał w wiadomości news:hbcuoe$103$1news.onet.pl...
Witam
czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?
http://www.allegro.pl/item775448130_gogle_ess_striker_land_ops_acu_ucp_nowe_promocja.html
Takie jak te.
Mam, zakladam na okulary i daja rade.
Ale ja mam waskie okulary.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-10-17 23:53:00
Autor: mysiar
gogle na okulary
BartekZX9R wrote:
UÂżytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:hbcuoe$103$1news.onet.pl...
Witam
czy mĂłgÂłby mi ktoÂś poleciĂŚ jakies sprawdzone gogle, coby pasowaÂły na okulary i miaÂły dodatkowe przyciemnianie szkieÂłka, czy nakÂładkĂŞ ?
http://www.allegro.pl/item775448130_gogle_ess_striker_land_ops_acu_ucp_nowe_promocja.html
Takie jak te.
Mam, zakladam na okulary i daja rade.
Ale ja mam waskie okulary.

dzięki, a czy mógłbyś napisać jakie wymiary maja Twoje okulary ?
Moje to taki prostokąt 14x4 cm, ciekawy jestem czy się zmieszczą

--
mysiar

Data: 2009-10-18 01:48:05
Autor: BartekZX9R
gogle na okulary

Użytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał w wiadomości news:hbdeci$b54$1news.onet.pl...
dzięki, a czy mógłbyś napisać jakie wymiary maja Twoje okulary ?
Moje to taki prostokąt 14x4 cm, ciekawy jestem czy się zmieszczą
Mam troche mniejsze 13,5 x 3 cm.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-10-18 12:24:06
Autor: mysiar
gogle na okulary
BartekZX9R wrote:
UÂżytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:hbdeci$b54$1news.onet.pl...
dziĂŞki, a czy mĂłgÂłbyÂś napisaĂŚ jakie wymiary maja Twoje okulary ?
Moje to taki prostokÂąt 14x4 cm, ciekawy jestem czy siĂŞ zmieszczÂą
Mam troche mniejsze 13,5 x 3 cm.

dzięki, a zostaje Ci coś luzu, czy pasują Twoje okulary do gogli na styk ?

--
mysiar

Data: 2009-10-18 12:49:48
Autor: Zapek
gogle na okulary
Użytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał

czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

Uzywam gogli Progrip i zasadniczo nie mam problemow z okularami.
Ale wymiarow okularow Ci aktualnie nie podam bo mam w naprawie :-]
Najprosciej - wybierz sie do jakiegos sklepu moto i przymierz na miejscu...

--
Pozdro.
Zapek

Data: 2009-10-18 20:38:28
Autor: newrom
gogle na okulary
On Sat, 17 Oct 2009 19:26:12 +0200, mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl>
wrote:

Witam
czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

scoot robi model OTG, ale ma zasadnicza wade - dziala jak klapki na
oczy :-/

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-18 21:17:32
Autor: mysiar
gogle na okulary
wrote:

[...]

a może nie odkleiłeś folii ochronnej ;)
a tak poważnie to co im dolega ?

--
mysiar

Data: 2009-10-18 21:24:19
Autor: newrom
gogle na okulary
On Sun, 18 Oct 2009 21:17:32 +0200, mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl>
wrote:

a może nie odkleiłeś folii ochronnej ;)

O kufra, a ja bylem przekonany ze dzieki niej naucze sie omijac
przeszkody na sluch.

a tak poważnie to co im dolega ?

Nic. Zasada dzialania klapek jest taka zebys nie widzial co sie dzieje po
bokach coby sie tym nie stresowac.
Znaczy jesli aktualnie nie posiadasz lusterek, albo nie zostales
opetany przez szatana to nie masz szans zeby zobaczyc co jest za toba.
To moze byc frustrujace przy jezdzie po asfalcie jesli oczywiscie masz
lepsza od konia mozliwosc przewidywania potencjalnych zagrozen, a
chcesz np wyprzedzac.

pozdr
newrom

Data: 2009-10-19 11:01:42
Autor: de Fresz
gogle na okulary
On 2009-10-17 19:26:12 +0200, mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> said:

czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

To w teren ma być, czy do lanserskiego wyglądania na ancfalcie?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco