gogle na okulary

Data: 2009-10-18 20:38:28
Autor: newrom
gogle na okulary
On Sat, 17 Oct 2009 19:26:12 +0200, mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl>
wrote:

Witam
czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

scoot robi model OTG, ale ma zasadnicza wade - dziala jak klapki na
oczy :-/

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-18 21:17:32
Autor: mysiar
gogle na okulary
wrote:

[...]

a może nie odkleiłeś folii ochronnej ;)
a tak poważnie to co im dolega ?

--
mysiar

Data: 2009-10-18 21:24:19
Autor: newrom
gogle na okulary
On Sun, 18 Oct 2009 21:17:32 +0200, mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl>
wrote:

a może nie odkleiłeś folii ochronnej ;)

O kufra, a ja bylem przekonany ze dzieki niej naucze sie omijac
przeszkody na sluch.

a tak poważnie to co im dolega ?

Nic. Zasada dzialania klapek jest taka zebys nie widzial co sie dzieje po
bokach coby sie tym nie stresowac.
Znaczy jesli aktualnie nie posiadasz lusterek, albo nie zostales
opetany przez szatana to nie masz szans zeby zobaczyc co jest za toba.
To moze byc frustrujace przy jezdzie po asfalcie jesli oczywiscie masz
lepsza od konia mozliwosc przewidywania potencjalnych zagrozen, a
chcesz np wyprzedzac.

pozdr
newrom