golasy w Londynie - Naked Run 2017

Data: 2017-06-11 00:34:47
Autor: Titus Atomicus
golasy w Londynie - Naked Run 2017
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4591370/Thousands-cyclists-bare-W
orld-Naked-Bike-Ride.html
A u nas co?
Co najwyzej miesiecznica.
--
TA

Data: 2017-06-11 08:00:00
Autor: Piotr aka dracorp
golasy w Londynie - Naked Run 2017
Dnia Sun, 11 Jun 2017 00:34:47 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4591370/Thousands-cyclists-bare-
orld-Naked-Bike-Ride.html A u nas co?
Co najwyzej miesiecznica.

Co kraj to obyczaj. My po prostu uwielbamy ciągle wracać do przeszłości i lamentować :)

Ciekawe czy u nas by odbył się taki festyn rowerowy?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-06-11 14:24:37
Autor: J.F.
golasy w Londynie - Naked Run 2017
Dnia Sun, 11 Jun 2017 08:00:00 -0000 (UTC), Piotr aka dracorp
[...]

Plaze dla naturystow tolerujemy, masy krytyczne tez, to czemu nie.

Tylko czemu mialoby to sluzyc, jaki bylby oddzwiek spoleczny, i co
mialaby zrobic policja ... ja tam nie czuje potrzeby latania na
golasa, a Anglicy widac tak.

J.

Data: 2017-06-11 18:31:34
Autor: z
W dniu 2017-06-11 o 14:24, J.F. pisze:
ja tam nie czuje potrzeby latania na
golasa, a Anglicy widac tak.

Zawsze śmieszą mnie tacy ekshibicjoniści co to w majteczkach, z listkiem figowym, w masce albo z plastrem na sutkach.

Ćwierć goście/gościówy ;-)

Data: 2017-06-12 17:14:37
Autor: borsuk
golasy w Londynie - Naked Run 2017
W dniu 2017-06-11 o 14:24, J.F. pisze:

Tylko czemu mialoby to sluzyc, ...

Ci goli faceci bez majtek to chyba masochiści?

Data: 2017-06-13 09:42:00
Autor: kawoN
W dniu 11.06.2017 o 14:24, J.F. pisze:
Tylko czemu mialoby to sluzyc, jaki bylby oddzwiek spoleczny, i co
mialaby zrobic policja ... ja tam nie czuje potrzeby latania na
golasa, a Anglicy widac tak.

W komentarzu pod materiałem stoi:

"This event hopes to draw attention to the vulnerability
of cyclists on the road"

pozdr
kawoN

Data: 2017-06-13 12:09:18
Autor: ąćęłńóśźż
golasy w Londynie - Naked Run 2017
Ostatnio w Anglii jakby więcej wypadków z ofiarami wśród rowerzystów.

-- -- -
"This event hopes to draw attention to the vulnerability of cyclists on the road"

Data: 2017-06-11 09:15:32
Autor: z
W dniu 2017-06-11 o 00:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4591370/Thousands-cyclists-bare-W
orld-Naked-Bike-Ride.html
A u nas co?
Co najwyzej miesiecznica.

I to ma być przykład wolności, demokracji, pluralizmu, nowoczesności, normalności...
Fuj :-)

Data: 2017-06-11 14:46:58
Autor: ToMasz
W dniu 11.06.2017 o 00:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4591370/Thousands-cyclists-bare-W
orld-Naked-Bike-Ride.html
A u nas co?
Co najwyzej miesiecznica.

daj fotki bez cenzury!!!

powiadają ze tam cały czas pada deszcz. tu tego nie widać. jaka tam była temperatura podczas tej imprezy?

ToMasz

Data: 2017-06-11 14:49:55
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 11 Jun 2017 14:46:58 +0200, ToMasz napisał(a):

powiadają ze tam cały czas pada deszcz.

Skądże, nie pada... Ale tylko wtedy gdy ciebie tam nie ma :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-06-11 17:27:38
Autor: Titus Atomicus
golasy w Londynie - Naked Run 2017
In article <ohjdtb$2n0$2@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

W dniu 11.06.2017 o 00:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]
daj fotki bez cenzury!!!
A skad ja ci je wezme?

powiadają ze tam cały czas pada deszcz. tu tego nie widać. jaka tam była temperatura podczas tej imprezy?
 Tego tez ci nie powiem. Wiem tylko tyle co ty.
Powiem tylko, ze powinienes byc bardziej sceptyczny w stosunku do tego co mowia. Ja w latach 90 bardzo czesto bywalem w Londynie i w ciagu roku pogoda na pewno byla lepsza od tej w Warszawie w tym samym czasie.
--
TA

Data: 2017-06-11 22:20:42
Autor: 2late
On 11/06/2017 04:27 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Wg wikipedii opadow w Warszawie rocznie jest wiecej niz w Londynie.

22 stopnie C bylo tego dnia co jest pewnie odpowiednikiem polskich dwudziestu pięciu.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-06-12 07:23:59
Autor: ąćęłńóśźż
golasy w Londynie - Naked Run 2017
Angole mają tradycje Lady Godivy ;-)
W Madrycie też był podobny rajd.

BTW oni też obchodzą swoje przegrane, dla nich wielką traumą była I wojna światowa (większą niż II.) i związane z nią ofiary, m.in. bitwy nad Sommą, mają różne remembrance days.

-- -- -
A u nas co?

golasy w Londynie - Naked Run 2017