golasy w Londynie - Naked Run 2017

Data: 2017-06-11 14:46:58
Autor: ToMasz
golasy w Londynie - Naked Run 2017
W dniu 11.06.2017 o 00:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4591370/Thousands-cyclists-bare-W
orld-Naked-Bike-Ride.html
A u nas co?
Co najwyzej miesiecznica.

daj fotki bez cenzury!!!

powiadają ze tam cały czas pada deszcz. tu tego nie widać. jaka tam była temperatura podczas tej imprezy?

ToMasz

Data: 2017-06-11 14:49:55
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 11 Jun 2017 14:46:58 +0200, ToMasz napisał(a):

powiadają ze tam cały czas pada deszcz.

Skądże, nie pada... Ale tylko wtedy gdy ciebie tam nie ma :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-06-11 17:27:38
Autor: Titus Atomicus
golasy w Londynie - Naked Run 2017
In article <ohjdtb$2n0$2@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

W dniu 11.06.2017 o 00:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]
daj fotki bez cenzury!!!
A skad ja ci je wezme?

powiadają ze tam cały czas pada deszcz. tu tego nie widać. jaka tam była temperatura podczas tej imprezy?
 Tego tez ci nie powiem. Wiem tylko tyle co ty.
Powiem tylko, ze powinienes byc bardziej sceptyczny w stosunku do tego co mowia. Ja w latach 90 bardzo czesto bywalem w Londynie i w ciagu roku pogoda na pewno byla lepsza od tej w Warszawie w tym samym czasie.
--
TA

Data: 2017-06-11 22:20:42
Autor: 2late
On 11/06/2017 04:27 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Wg wikipedii opadow w Warszawie rocznie jest wiecej niz w Londynie.

22 stopnie C bylo tego dnia co jest pewnie odpowiednikiem polskich dwudziestu pięciu.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

golasy w Londynie - Naked Run 2017