golf i 200 tyś.

Data: 2013-10-03 18:25:51
Autor: inny punkt siedzenia...
golf i 200 tyś.
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?

Data: 2013-10-03 09:43:39
Autor: kogutek444
golf i 200 tyś.
W dniu czwartek, 3 października 2013 18:25:51 UTC+2 użytkownik inny punkt siedzenia... napisał:
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?

czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?

Ja bym zwrócił uwagę na ciśnienie sprężania i ciśnienie oleju..

Data: 2013-10-03 18:40:46
Autor: misiek
golf i 200 tyś.

Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:l2k5qg$l8n$1node1.news.atman.pl...
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?

bierz ale niech Ci cofna na typowo polskie 189 tys :D

MSPANC

Data: 2013-10-03 20:07:12
Autor: K
golf i 200 tyďż˝.
W dniu 03-10-2013 18:40, misiek pisze:
U�ytkownik "inny punkt siedzenia..." <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa� w
wiadomo�ci news:l2k5qg$l8n$1node1.news.atman.pl...
czy warto braďż˝ golfa disla z przebiegiem 200 tyďż˝.?
czy zaraz zacznie sie sypa�? na co zwr�ci� uwag�?

bierz ale niech Ci cofna na typowo polskie 189 tys :D

MSPANC

no to jeszcze 11tys przejedzie zanim sie zacznie sypac.

Data: 2013-10-04 09:13:50
Autor: Ergie
golf i 200 tyś.
Użytkownik "misiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l2k7df$65r$1@mx1.internetia.pl...

czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?

bierz ale niech Ci cofna na typowo polskie 189 tys :D

On już jest cofnięty na 200 tys. :-)

MSPANC

Ja też :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-10-03 18:48:01
Autor: dddddddd
golf i 200 tyďż˝.
W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?

odradzam, te skręcone do 200kkm strasznie się sypią, bierz te skręcone do 180kkm
A tak na powaĹźnie -200kkm to Ĺźaden przebieg

Łukasz

Data: 2013-10-03 10:17:36
Autor: kogutek444
golf i 200 tyďż˝.
W dniu czwartek, 3 października 2013 18:48:01 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
> [...]

> czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?

odradzam, te skręcone do 200kkm strasznie się sypią, bierz te skręcone do 180kkm

A tak na poważnie -200kkm to żaden przebieg

-- Pozdrawiam

Łukasz

Dla golfa sprzed dwudzi3estu pięciu lat to faktycznie żaden przebieg. Ale coś mi się wydaje że pytanie dotyczy jakiegoś młodszego modelu.. Dla współczesnego samochodu klasy golfa 200 tysięcy może być końcówką życia.

Data: 2013-10-03 19:48:23
Autor: dddddddd
golf i 200 tyďż˝.
W dniu 2013-10-03 19:17, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

eee tam, miałem diesla VAGA z 2007r. i od 170.000 do 260.000km nie było z nim problemów (miałem tego niby superusterkowego 2.0 tdi)

Łukasz

Data: 2013-10-03 12:50:26
Autor: kogutek444
golf i 200 tyďż˝.
W dniu czwartek, 3 października 2013 19:48:23 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]

eee tam, miałem diesla VAGA z 2007r. i od 170.000 do 260.000km nie było z nim problemów (miałem tego niby superusterkowego 2.0 tdi)

Jak byś był właścicielem fabryki produkującej samochody. I wiedział byś że samochody jakie produkuje ta fabryka są przeciętnie eksploatowane przez klientów przez 7 lat i robią w tym czasie kilkanaście tysięcy kilometrów rocznie. A Potem trafiają na złom albo są wywożone do innych krajów. I byś się dowiedział że w biurze konstrukcyjnym zbudowali w tanim segmencie samochód co wytrzyma 20 lat i zrobi pół miliona kilometrów. To jako właściciel pochwalił byś ich za to czy wypierdolił wszystkich z roboty?

Data: 2013-10-04 08:17:06
Autor: dddddddd
golf i 200 tyďż˝.
W dniu 2013-10-03 21:50, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Jak by się psuło bardziej niż inne to też bym wypierdolił ich z roboty.
Muszą pasować do przeciętnej. Jedne wpasowują się lepiej, drugie gorzej. Auto nie musi się dużo psuć, może np. być konieczność wymiany tarczy hamulcowej razem z piastą, półosią i wałem napędowym (bo sprzedawane jako jedna część) lub konieczność zaprogramowania klocków hamulcowych po wymianie- bo inaczej auto nie zahamuje - i też wyjdziemy na swoje :)
Do tego tańsza produkcja (cieńszy lakier? dzięki któremu 5-letnie auto ma 20 odprysków od kamyków, a 13-letnie dwa odpryski, więc i blacha w tym nowszym wytrzyma mniej...) i biznes się kręci

Łukasz

Data: 2013-10-04 07:27:52
Autor: tᴏ
golf i 200 tyś.
inny punkt siedzenia... wrote:

czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.? czy zaraz zacznie sie
sypać? na co zwrócić uwagę?

To duży przebieg więc możesz zacząć się sypać. Jeśli był już kręcony, to zacznie się sypać na 100%, a w zasadzie, można powiedzieć, że już jest "posypany".

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-10-07 14:39:20
Autor: Kamil 'Model'
golf i 200 tyś.
W dniu 2013-10-03 18:25, inny punkt siedzenia... pisze:
czy warto brać golfa disla z przebiegiem 200 tyś.?
czy zaraz zacznie sie sypać? na co zwrócić uwagę?
wszystko zależy w jakim stanie jest silnik...

golf i 200 tyś.