google pay, czy może drenować baterie?

Data: 2019-12-01 19:31:24
Autor: pueblo
google pay, czy może drenować baterie?
Witaj ToMasz, 01 gru 2019 w news:qs0741$uj5$1dont-email.me
napisałeś/aś:
pozostało 6 godzin pracy. Normalnie padnięta bateria! Ale wyłączyłem
wszelkie blokady ekranu, piny, odciski - GPay poinformował że nie
będzie działał. Telefon naładowany wieczorem do pełna w południe ma
78%, szacowany czas działania 1 dzień+8 godzin - zdecydowana
poprawa. Nie mam możliwości wpięcia amperomierza pomiędzy baterię a
telefon. Przewidywanie jak długo będzie działał telefon bez
ładowania - wymaga "nauki", więc trwa długo. Czy z własnych
doświadczeń możecie mi powiedzieć co drenuje baterie?

Sugerowałbym aplikację AccuBattery - może ona coś zasugeruje. W każdym razie pokazuje użycie baterii wg aplikacji. Tak wiem, że sam android też coś takiego pokazuje, ale ile jedno i drugie jest warte?
Swoją drogą założeniem tej aplikacji jest również oszczędzanie cyklów ładowania ogniwa oparte na jakichś naukowych badaniach, z których wynika, że przy wyższym procencie naładowania(tym samym wyższe napięcie ogniwa) nieliniowo wzrasta zużycie ogniwa. Czyli opłaca sie ładować częściej np. do 50% niż rzadziej 0-100.
Np. pokazuje mi że naładowanie od 20-50% - 0,03 cyklu
20-70 - 0,09
20-90 - 0,43
Nie wiem, ile w tym jest prawdy, rzuciłem okiem na jakieś tam badania i na  razie przyjmuję że tak może być. Tylko nie jestem pewien jak do tego się ma Turbo Charging.

Data: 2019-12-07 21:31:27
Autor: pueblo
google pay, czy może drenować baterie?
Witaj pueblo, 01 gru 2019 w
news:5de4150c$0$505$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

Szczerze mówiąc myślałem, że ktoś się jakoś do tego odniesie - że to lipa albo i nie. A tu nic. Widocznie nic nie wiecie albo nikogo to nie obchodzi - co jest  w sumie zrozumiałe.

Data: 2019-12-07 23:23:32
Autor: radekp@konto.pl
google pay, czy może drenować baterie?
07 Dec 2019 21:31:27 GMT, w <5dec1a2f$0$511$65785112@news.neostrada.pl>, pueblo
<nomail@nomail.pl> napisał(-a):

Witaj pueblo, 01 gru 2019 w
news:5de4150c$0$505$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś: > Swoją drogą założeniem tej aplikacji jest również oszczędzanie
> [...]

Szczerze mówiąc myślałem, że ktoś się jakoś do tego odniesie - że to lipa albo i nie. A tu nic. Widocznie nic nie wiecie albo nikogo to nie obchodzi - co jest  w sumie zrozumiałe.

Ale do czego się odnosić? To raczej ogólnie znane prawdy.

Data: 2019-12-09 08:08:01
Autor: Liwiusz
<nomail@nomail.pl> napisał(-a):

[...]

Raczej nie, bo mogę ci dać linki do artykułów przeczących tym prawdom.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 22:37:55
Autor: radekp@konto.pl
google pay, czy może drenować baterie?
Mon, 9 Dec 2019 08:08:01 +0100, w <5dedf2d4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-12-07 o 23:23, radekp@konto.pl pisze:
> 07 Dec 2019 21:31:27 GMT, w <5dec1a2f$0$511$65785112@news.neostrada.pl>, pueblo

Raczej nie, bo mogę ci dać linki do artykułów przeczących tym prawdom.

Jeżeli jakieś sensowne, to chętnie poczytam.

Data: 2019-12-10 07:20:11
Autor: jaNus
W dniu 09.12.2019 o 22:37, radekp@konto.pl pisze:
Jeżeli jakieś sensowne, to chętnie poczytam.

Że 'sensowne'? Czyli /pięknie skomponowane/ z logicznie powiązanymi
"prawdami", wyznawanymi /powszechnie/? A i tak wiodą na manowce, i tak!
Wszak to byłoby klaskaniem na słowa:
/miliony much nie mogą się mylić/!

A są teksty, co na kilometr pachną bełkotem, a to jedynie szyfr. Coby
byle średniak, miernota naukowa, nie wyczaił /w t'iom dieła/...

Przykładem tego jest choćby i Pismo Święte. Wiele przypowieści należy
/czytać wspak/. Przykład? A choćby to:
  - /kto mieczem wojuje od miecza ginie/ -- debile pacy-faszyści uważają,
że to jakoby świadczy o współ-wyznawaniu przez JChS ich bzdurnych
przekonań, a jest odwrotnie:
1. Czemuż to Nauczyciel tolerował u swego boku faceta z mieczem? Otóż
*wszyscy* jego uczniowie miecze nosili, wszyscy! Choć przeca święty
jeden w drugiego, tak?

A "ginie"? To jasne: żołnierska rzecz! Kto na śmierć w walce gotów nie
jest, ten niech do Armii się nie pcha, i niech tęczową kieckę założy!

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

google pay, czy może drenować baterie?