google street view

Data: 2010-11-17 12:15:58
Autor: to
google street view
begin Krzysiek Niemkiewicz
Już myślałem że to w Polsce:
http://ru.fishki.net/picsw/112010/15/post/view/view_100.jpg

ale google street view jeszcze chyba do nas nie dotarło:
http://www.google.com/intl/en_us/help/maps/streetview/where-is-street-
view.html

A tak ogólnie, to jakie jest przesłanie Twojego posta?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-17 13:33:40
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
google street view
W dniu 2010-11-17 13:15, to pisze:
A tak ogólnie, to jakie jest przesłanie Twojego posta?

Ano właśnie takie, że już się ucieszyłem że jest, ale chyba jednak nie ma - i liczyłem że ktoś odpowie że 1. faktycznie nie ma a to zdjęcie nie pochodzi z Polski, albo że 2. jednak coś jest na rzeczy i już jest, tylko niedostępne oficjalnymi kanałami. No i z dotychczasowych odpowiedzi wynika raczej że 1 ;)

MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-11-17 14:58:33
Autor: Czarek Daniluk
google street view
W dniu 2010-11-17 13:33, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

Jeździli i po W-wie, ale chyba jeszcze nie obrobili :D

Pozdrawiam !

google street view