góra piachu na drodze

Data: 2013-12-22 00:01:05
Autor: 4cx1000
góra piachu na drodze
Użytkownik "zdenerwowany" <karol45@wp.pl> napisał w wiadomości news:52b612ce$0$2158$65785112news.neostrada.pl...
Jakiś kretyn wysypał górę piachu, czy nawozu na pole, tylko tak że część tej góry znajduje się metr, dwa,  na gruntowej drodze gminnej. Ktoś to robi ewidentnie celowo, bo kilka metrów dalej obok ten nowej góry leży stara, tak samo częściowo na drodze, lecz ten wystający fragment został zebrany, bo pewnie ktoś się wcześniej przyczepił. Ewidentnie ktoś to robi celowo i systematycznie, nie wiem też w jakim celu, chyba żeby komuś życie uprzykrzyć.
Moje pytanie jest takie: gdzie, komu i jak to zgłosić żeby dowcipnisiowi maksymalnie się oberwało, tak żeby w następnym roku nie przyszło mu do głowy wysypać kolejnego kopca?
Co można takiemu komuś zrobić, będę wdzięczny za podpowiedzi.

Zgłoś do drogowców o zajęciu pasa drogowego.

góra piachu na drodze