goracy Asus X50GL

Data: 2009-10-25 20:51:27
Autor: poli
goracy Asus X50GL

 Rozkrecic, wyczyscic?

Tak. Najprościej jest sprawdzić czy między obudową wiatraka a chłodnicą (tymi żeberkami) czy nie nazbierało się co nieco, tzn. kurz, włosy itp. raz już miałem laptopa, który po 5-10m minutach wyłączał się i przyczyną było właśnie "futerko" we wspomnianym miejscu.

Wydaje mi sie, ze starace gwarancje po ingerencje w sprzet?
.... a to już kwestia konstrukcji laptopa, ale z reguły wyjęcie klawiatury pozwoli Ci dostać się do coolera, a nie sądzę, że masz plombę na wkrętach  mocujących
(jeśli nie, to proszę kolegów o poprawkę) klawiaturę.

--   pozdr00fka
  poli

goracy Asus X50GL