gorączka sobotniej nocy ( niedaleko Córdoba )

Data: 2021-03-13 23:33:11
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
gorączka sobotniej nocy ( niedaleko Córdoba )
   moja  zaKochana  przedwczoraj  zaczęła :  z  ( ex-trudnym  nastolatkiem )  jej  rodakiem , doPłynęli  zodiakiem  z  nudów  na  żaglu  trochę  na  latawcu  do  Puerto  Natales , ja  wczoraj  uSiadłem  za  jego  piękniejszą - argentyjską  połówką  w  XCUB   http://cubcrafters.com/xcub   i  tam  się  zamieniliśmy  na  PA-32-301T  z  naszą  patagońską  ekipą , dalej  jej  chłopaka  * przeSzlifowałem *  (o: wytrzymał  2 x 3 godz ! :o)  a  dziś  Gordon  mnie  przy  Córdoba  w  naszej  bazie  na  polnej  drodze checklist  o  świcie  taxi  takeoff  landing  i ?  nie  znalazłem  nic  żadnej  dziury  w  całym  itd :  na  Lago San Roque - Villa Carlos Paz - Córdoba - Argentina      https://youtu.be/g8ck0F8FbHM      http://www.aviakb.ru/product/index_eng.html   https://en.wikipedia.org/wiki/Chaika_L-4   https://youtu.be/g9giVvRmP3M      sprawdziłem  też  z  opuszczonymi  kołami  [o; jakbym  zapomniał  po  starcie  ( z  ziemi )  je  podnieść ;o]  co  mogłoby  się  przydarzyć  ( nie  tylko  początkującym )  zrelaksowanym  i  zaKończyć  * fikołkiem *  w  innych  modelach  np :  na  naszych  wyspach  mamy  SeaRey     https://www.searey.com/aircraft/elite/      ale  ten  ( nawet  bez  silników )  się  przebija  ( jak  przez  grubsze  fale )  żadnego  ryzyka     po  obiedzie  moja  zaKochana  wyLądowała  też  bezstresowo  na  Lago Salinas Grandes  a  przy  kolacji  wspomniała  że  jej  rodzice  ( przed  chwilą )  zamówili  nam  zapłacili :     L 72 Seabear mooring   https://youtu.be/rouymF6oXXw      ???????-??????? ?-72.   https://youtu.be/h8EvTR32oZs      http://www.seabearaircraft.com/news/the-new-l-72-6-seater-amphibian/   http://www.seabearaircraft.com/news/575-2/      twardo  argumentując  że :  nam  i  * wykształciuchom *  to  poMoże  uRatować  czas  zOrganizować  Tu  sTworzyć  (o: dogłębniej :o)  przeŻyć .  wyślą  następnym  cargo  z  cysterną  na  paliwo  jak  wagon  odporną  na  katastrofy  itp  ( stacja  paliw )  więc ?  znów  się  zaczyna     https://youtu.be/Xulbe0ATXts   Mon Laferte - Antes De Ti   https://youtu.be/px1VtBsoHws   (Versión En Japonés / Lyric Video)   https://youtu.be/IP2doZrBl0Y      te  kołysanki  uśpiły  tylko  dzieciaki  potrafią  spać  przy  takim  hałasie     https://youtu.be/J6v87h4itZI   Mon Laferte - 20 Septiembre 2018 - Cordoba - Argentina  https://youtu.be/sx5LdR29YkM      teraz  dorośli  ( dyskretnie  z  innych  powodów )  znikają     https://youtu.be/EPzefUZX1Kk   https://youtu.be/G2LBTxeQmWw      mojej  zaKochanej  rozedrganej  przyniosłem  szklankę  wody , ale  już  przez  sen  coś  mi  odMruczała  że  chyba  przyszła  nowa  e - poczta  fakt  ( w  laptopie  miga )  z  Aotearoa  więc  o(d)powiadam  Winnie  jeszcze  raz , spytała  o , szczegóły  ( z  nią )  przeżywałem  * od  nowa *  aż  się  zrobiło  za  późno  kłaść  się  spać  i  za  wcześnie  * wstać *  więc  żeby  (o; ochłonąć ;o)  zmęczyć  się  zanudzić  jak  zwykle  najszybciej  u  was  jak  w  bajkach  horrorach  wszystkich  z  happy  end , np :  Czerwony  Kapturek  https://bit.ly/2Nh7FwH      " tam, gdzie rośnie niebezpieczeństwo, rośnie też to, co ratuje "
   narzekający zadowalają się klikaniem
Filmy o zombie mają już dwa pokolenia.
   kolonizacje, wojny światowe, globalizacja, totalitaryzmy, legalizacja wszelkich perwersji, a co za tym idzie zakaz wszelkich wolności    wszystko jest zaprogramowane przez bezwładność miliardów kretynów i zombie dopracowanych w telewizji   czy Klaus Schwab ma rację  ( że  najpóźniej ) za dziesięć lat  debile ( którzy przeżyją ) będą szczęśliwi, a niezadowoleni (starzy) popełnią samobójstwo?    w amoralnym, destrukcyjnym, przytłaczającym, dominującym, niezadowalającym i pozbawionym sensu systemie    ile osób trafia do specjalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym, ponieważ  nie nadążali  "zarabiać na życie"     Ilu cierpi na depresję ( lęk w wyniku presji ) upadając pod ciężarem niepewności finansowej, żywnościowej, mieszkaniowej, w połączeniu z desperackim samoleczeniu stresu?    Ile z tych stresorów jest zaostrzanych przez propagandę masowych mediów dzień po dniu, sztucznie przekręcając w przekonanie, że to wszystko jest normalne i że jeśli nie możesz nadążyć, to ty jesteś problemem? że to w porządku że są puste budynki, gdy walczysz o utrzymanie dachu nad głową? i musisz wybierać między lekarstwami a jedzeniem? że ( np dla ropy ) można zabijać nieznajomych za granicą,    A co z propagandą znaną jako reklama? W jaki sposób na nasze zdrowie psychiczne wpływa niekończący się napływ korporacyjnych komunikatów że brakuje nam rzeczy, które musimy osiągnąć, Że nie jesteśmy wystarczająco piękni, ( szczupli, modni )     Możesz być niespokojny, nie będąc biednym, ale trudniej być biednym bez lęku. ten stres jest  tkanką społeczeństwa. tak wszechobecny, że trzeba się cofnąć, żeby to zobaczyć.
   można znaleźć sens w bezsensownym systemie, np  pomagając  w  zNiszczeniu tego nieludzkiego  systemu.    zwiększaj świadomość tego, co naprawdę dzieje się w naszym świecie, ( ponieważ jest ) to najsłabszy punkt w  tym  systemie     transnarodowy sojusz plutokratów i agencji rządowych, ( który stanowi tzw  rząd ) ciężko pracuje nad sFabrykowaniem  * zgody *  aby rządzić; jest nas znacznie więcej i możemy ich wyprzeć, jeśli wystarczająca liczba z nas zdecyduje się nie wyrażać zgody. W społeczeństwie zachodnim, które musi przynajmniej zewnętrznie wspierać wolność słowa, najlepszą  opowiedzią na taką strukturę władzy jest front informacyjny.    jeszcze  nie mogą wszystkich zabić i uwięzić,    Wszystkie ( pozytywne ) zmiany w ludzkim zachowaniu wynikają z rosnącej świadomości podstawowej dynamiki, która je wywołuje, niezależnie od tego, czy jest to dynamika psychologiczna, która leży u podstaw uzależniających lub kompulsywnych zachowań jednostki, czy też dynamika władzy, która leży u podstaw morderczych i opresyjnych zachowań globalnego imperium. Jeśli szukasz sensu, znajdziesz go w szerzeniu tej świadomości.    Mamy absolutną zdolność odejścia od tego modelu opartego na konkurencji, ( teraz :  kto gorszy , ten lepszy , generator nieszczęść, który wszystkich dusi ) i zastąpie go modelem, w którym współpracujemy ( dążąc ) różniąc się pięknie    i  tym  (o; optymistycznym ;o)  akcentem  sKończę , już  trzy  godziny  do  świtu ?  niedzielnego  zachwytu  cdn  nie  tylko  (o: intensywnością :o)  w  naszym  Życiu .

gorączka sobotniej nocy ( niedaleko Córdoba )