(gorce) konina-borek-papierzówka zamknięte

Data: 2009-05-08 22:34:19
Autor: bodie kotas
(gorce) konina-borek-papierzówka zamknięte
witam ... wiadomość Zdziś

(gorce) konina-borek-papierzówka i nazad zamknięte - kopara kopie rowy spycharka poszerza drogę ... tabliczki straszą karą

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-05-11 14:28:39
Autor: Wojtek Stec
Dnia 08-05-2009 o 22:34:19 bodie kotas <newslite@gazeta.pl> napisał(a):

witam ... wiadomość Zdziś

(gorce) konina-borek-papierzówka i nazad zamknięte - kopara kopie rowy  spycharka poszerza drogę ... tabliczki straszą karą

A coś bardziej konkretnie?

--
H.M.

Data: 2009-05-12 20:44:19
Autor: bodie kotas
On 2009-05-11 14:28:39 +0200, "Wojtek Stec" <hmwojtek@gazeta.pl> said:

[...]

No zamknięty szlak ze wzgl. na te roboty, a tabliczki straszą karą. Na tabliczkach brak info o terminie końca robót.

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-06-02 06:51:46
Autor: Filip
(gorce) konina-borek-papierzówka zamknięte
Witam!
On May 11, 2:28 pm, "Wojtek Stec" <hmwoj...@gazeta.pl> wrote:
(...)
A coś bardziej konkretnie?
Bardzo mało konkretnie, rozwieszone sa takie oto tabliczki:
http://www.gorczanskipark.pl/page,news,news,79.html
w Gorcach bywam dość często, ale doprawdy nie wiem co to "Skład u
Staszka", wobec czego większą część drogi przeszedłem. Poza tym od
soboty po południa do niedzieli mogliby spokojnie otwierać, bo przecie
robót nie ma. Ale wiadomo, że wizja ochrony przyrody prezentowana
przez PN-y skupia się głównie na "zakazać wstępu", a przynajmniej
utrudnić.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-06-03 09:08:16
Autor: Olin
Dnia Tue, 2 Jun 2009 06:51:46 -0700 (PDT), Filip napisał(a):

http://www.gorczanskipark.pl/page,news,news,79.html

Pewnie mając na uwadze powyższy zakaz, trzy tygodnie temu leśniczy wyjechał
na przeł. Borek w niedzielne południe, od strony Koniny, służbowym
łazikiem, razem z żoną, dzieckiem i psem. Trzeba oddać sprawiedliwość, że
pies był na smyczy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2009-06-03 09:29:24
Autor: Wojtek Stec
Dnia 02-06-2009 o 15:51:46 Filip <fs72@wp.pl> napisał(a):

"Skład u
Staszka", wobec czego większą część drogi przeszedłem.

to ten plac zwózkowy.
Co tam dokładnie robią? jakiś wypasiony asfalcik, czy kostke?

--
H.M.

Data: 2009-06-03 01:08:36
Autor: Filip
On Jun 3, 9:29 am, "Wojtek Stec" <hmwoj...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 02-06-2009 o 15:51:46 Filip <f...@wp.pl> napisał(a):
> "Skład u
> Staszka", wobec czego większą część drogi przeszedłem.

to ten plac zwózkowy.
Tak się domyślałem, ale jak urzędas z GPN-u nie pomyślał pisząc swoją
odezwę, to ja nie mam zamiary być "plus catholique que le pape"
Co tam dokładnie robią? jakiś wypasiony asfalcik, czy kostke?
Wydaje się, że udrażniają rowy i odbudowywują przepusty. Nie wiem jak
powyżej szlaku na Kudłoń przez Stawieniec, ale tam moga budować od
nowa, bo kilka lat temu Kamienica zabrała całą drogę na sporym
odcinku.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-06-03 21:15:12
Autor: bodie kotas
On 2009-06-02 15:51:46 +0200, Filip <fs72@wp.pl> said:

Witam!
[...]

taa mnie to też zastanowiło ... chyba to jest miejsce gdzie urywa się asfalt i zaczyna droga gruntowa (tam z resztą była kiedyś taka murowana chałupa ale woda ją swojego czasu wzięła ... można jeszcze w korycie kamienicy pojedyncze cegły znaleźć)