gorzałka

Data: 2009-04-19 21:32:54
Autor: click
gorzałka
tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
miałem dzisiaj rozpocząć sezon rowerowy. Pogoda super ALE przyszedł
kolego o 10 rano i przy okazji przyniósł o.5 l gorzkiej żołądkowej, ja
miałem 0.l budafoka i skończyło sie na pójściu spać około południa.
Mam nadzieję na rozpoczęcie sezonu w następną niedzielę jeżeli pogoda
i koledzy pozwola

i jeszcze sie chwalisz publicznie, ze wspolnie z kolega piliscie "gorzkom" i skonczylo sie na pojsciu spac?
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

gorzałka