gość z kasą prysnol do Londynu

Data: 2010-10-17 18:08:33
Autor: Jendrek
gość z kasą prysnol do Londynu
Oddalem do komisu jubilerskiego wyroby złote na powazna kwote. Mam pokwitowania szczegolowe na kazdy wyrob. Gość zlikwidowal interesik i wyjechal do Londynu (podobno na stale). Chce zglosic sprawe policji. Jakie mam szanse na dopadniecie goscia i odzyskania kasy?. Co powinienem zrobic i od czego zaczac?

Data: 2010-10-17 18:39:30
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomości news:i9f7ao$45u$1mx1.internetia.pl...

[...]

Od wezwania do zapłaty. :-)

[...]