gow III-zmiana poziomu trudności?

Data: 2010-04-29 16:49:27
Autor: Lookasz
gow III-zmiana poziomu trudności?
witam

czy jest mozliwość zmiany poziomu trudności w trakcie rozgrywki... nigdzie nie znalazłem takiej opcji.

Czytałem, że w trakcie gry po kilku wpadkach gra powinna zaproponować zmianę na niższy poziom ale ja już męczę się troche (zginąłem z 10 razy) przy hadesie i nic mi nie proponuje

i druga sprawa dlaczego gow uruchamia się w w rozdzielczości 720 skoro na pudełku jest napisane, że chodzi w 720 i 1080?. tv mam oczywiście full hd

pozdrawiam
Łukasz

Data: 2010-04-30 08:37:02
Autor: Jacek
"Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> wrote in message news:hrc69s$2eq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

O ile nie grasz na easy, gdy 5 razy pod rzad zginiesz gra proponuje zmiane poziomu trudnosci na easy.

i druga sprawa dlaczego gow uruchamia się w w rozdzielczości 720 skoro na pudełku jest napisane, że chodzi w 720 i 1080?. tv mam oczywiście full hd

GOW3 nie obsluguje full hd (1080p), tylko 720p i 1080i.

Data: 2010-05-01 19:33:06
Autor: Lookasz

Użytkownik "Jacek" <pjacek73@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hre1as$cbp$1inews.gazeta.pl...
[...]

ok... a co to 1080i??