gówna teraz robią

Data: 2012-12-11 14:49:31
Autor: michal stonka
gówna teraz robią
W dniu piątek, 7 grudnia 2012 20:15:25 UTC+1 użytkownik megrims napisał:
Oto tłoczki z zacisku hamulcowego 6-tłoczkowego produkcji

W garażu mam po kilka sztuk takich zacisków , 6 i 4 tłoczkowych. Wszystkie wymienione z powodu korozji tłoczków. Także nie jesteś odosobnionym przypadkiem.

Data: 2012-12-12 06:24:04
Autor: megrims
gówna teraz robią
W dniu 2012-12-11 23:49, michal stonka pisze:
[...]

:( Jakoś nie pociesza mnie to.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....