gówniane szkło

Data: 2019-05-22 20:30:30
Autor: Peter
gówniane szkło
zupełnie nie rozumiem polityki producentów produkujących najgorsze jakie w życiu miałem obudowy ze szkła

od tygodnia mam xiaomi redmi note 7 (przód tył szkło) i
wyrzucam to gówno do ludzi za pół ceny

tak śliskiego telefonu który zachowuje się jak z teflonu: na stole o pochyłości w granicach błędu poziomicy potrafi samoczynnie zjeżdżać dosłownie zjawisko paranormalne
  a co dopiero gdy będę używał np do zrobienia zdjęć

to jest chyba celowe działanie żeby telefon miał 99.9% szans na upadek rozbicie zjechanie wyślizgnięcie itd żeby kupić nowy

a ja się dałem na to nabrać bo prezentował się w rękach wyśmienicie, ale nie przemyślałem konsekwencji

Data: 2019-05-22 12:33:14
Autor: ? you jump on top of my dick ?
100% gówniane szkło
Peter wrote:
zupełnie nie rozumiem polityki

Trzecia *Nuklearna* Wojna Swiatowa rozwiaze
*WSZYSTKIE* problemy 11'tu Miliardow MONGO-
loidow!
(*KLAMmedia* piepsza o 7.7 Mld. *MOTLOCHU*,
 od kiedy to  *MONGOs* potrafia *liczyc!?*)

--
Zajebalowo WIOCHA

Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

Data: 2019-05-22 21:44:45
Autor: ToMasz
gówniane szkło
W dniu 22.05.2019 o 20:30, Peter pisze:
zupełnie nie rozumiem polityki producentów produkujących najgorsze jakie w życiu miałem obudowy ze szkłaGdybyś podchodził do tego produktu jak do użytecznego przedmiotu, jak do
młotka, narzędzia, nakleiłbyś sobie jakiegoś "gripa" i trzymał solidnie. Skorzystałbyś z obudowy, silikonu, czegokolwiek, co podwyższyłoby walory użytkowe. No ale nie przejmuj się, 99% nowoczesnych ludzi,  woli mieć porysowany telefon, byleby było widać że ma w ręce modny, nowoczesny model. I oni właśnie płacą "frycowe".

ToMasz

Data: 2019-05-22 22:42:53
Autor: Animka
gówniane szkło
W dniu 2019-05-22 o 20:30, Peter pisze:
[...]

Kup futerał do tego telefonu to nie będzie się ślizgał.

--
animka

Data: 2019-05-22 23:47:47
Autor: Filip454
gówniane szkło
W dniu 2019-05-22 o 22:42, Animka pisze:
[...]

Bardzo dobry pomysł - etui-wsuwka skórzane albo zwykły i cienki "skin".

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-05-23 22:19:52
Autor: Animka
gówniane szkło
W dniu 2019-05-22 o 23:47, Filip454 pisze:
[...]

Nie wiem o jakim piszesz.

Mam do swojego telefonu idealnie pasujący, z klapką. Problem tylko w tym, że "w tym ubranku"telefon jest dla mnie za ciężki. Futerał ma jakieś magnesy i może dlatego jest ciężki. Telefon noszę ze sobą bez futerału i przez to wiele razy wyślizgnął mi się z rak. Pare razy walnął na terakotę, ze 2 razy na kostkę chodnikową. Pokrywka w innym miejscu, w innym bateria. Po podniesieniu i złożeniu go cudem jest cały i sprawny.
Ekran to jakieś szkło, ale mocne.

--
animka

Data: 2019-05-23 23:36:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
gówniane szkło

"Animka" qc6v9j$eku$1@news.icm.edu.pl

[...]

Do czasu -- mikrourazy sumują się (jak w kolanie czy kręgosłupie) i nie goją.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-05-24 13:41:48
Autor: z
gówniane szkło
W dniu 2019-05-23 o 22:19, Animka pisze:

Mam do swojego telefonu idealnie pasujący, z klapką. Problem tylko w tym, że "w tym ubranku"telefon jest dla mnie za ciężki.

Każdy kiedyś przechodził etap skórzanej klapki ;-)
Później kupuje się konkretny, przemyślany pokrowiec + szkło hartowane
(warunek telefon ma ekran płaski dla normalnego białego człowieka ;-) )
Takie są koleje ewolucji.

Ja kupuje takie:
https://allegro.pl/oferta/50-oryginalne-etui-shtl-smooth-samsung-galaxy-s7-6656767166?snapshot=MjAxOS0wMS0yM1QxODozMDowOS45MjRaO2J1eWVyOzYyY2FhODMyNDgzNmU4OTdkNWViODM5ODY2ZjllMjMzMzA2N2MxOTg1MDc0NGY3ZWJiZTY2ZjA4OTBmNDljMDk%3D

Data: 2019-05-24 21:42:56
Autor: Animka
gówniane szkło
W dniu 2019-05-24 o 13:41, z pisze:
[...]

Właśnie ja mam konkretny do telefonu pokrowiec. Na dodatek z magnesami. Dla mnie w tym futerale telefon jest za ciężki. Szkło hartowane to ma chyba telefon skoro się nie potłukło.

--
animka

Data: 2019-07-10 17:59:54
Autor: Budzik
gówniane szkło
Użytkownik Peter peter@onet.pl ...

[...]

xiaomi od jakiegoś czasu sa sliskie jak lód...
Ja bez etui nie jestem w stanie tym operować.
Ale ze jestem łamaga i telefon czesto mi spada, to od razu po kupnie zakładam jakis armor case i nie robi mi to problemu.
Niemniej bez zadnej prezerwatywki nie wyobrazam sobie tego uzywac.

Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-07-10 23:49:12
Autor: Gil
gówniane szkło
Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)
TTu masz tanio.
hhttps://mobitop.pl/pol_m_ETUI-POKROWCE-100.html

Data: 2019-07-11 12:00:05
Autor: Budzik
gówniane szkło
Użytkownik Gil gil@gaz.pl ...

Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)

TTu masz tanio.
hhttps://mobitop.pl/pol_m_ETUI-POKROWCE-100.html

Dzieki ale do moich telefnów nie maja.

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

gówniane szkło