gówniane szkło

Data: 2019-07-10 17:59:54
Autor: Budzik
gówniane szkło
Użytkownik Peter peter@onet.pl ...

zupełnie nie rozumiem polityki producentów produkujących najgorsze
jakie w życiu miałem obudowy ze szkła

od tygodnia mam xiaomi redmi note 7 (przód tył szkło) i
wyrzucam to gówno do ludzi za pół ceny

tak śliskiego telefonu który zachowuje się jak z teflonu: na stole o
pochyłości w granicach błędu poziomicy potrafi samoczynnie zjeżdżać dosłownie zjawisko paranormalne
  a co dopiero gdy będę używał np do zrobienia zdjęć

to jest chyba celowe działanie żeby telefon miał 99.9% szans na
upadek rozbicie zjechanie wyślizgnięcie itd żeby kupić nowy

a ja się dałem na to nabrać bo prezentował się w rękach wyśmienicie,
ale nie przemyślałem konsekwencji

xiaomi od jakiegoś czasu sa sliskie jak lód...
Ja bez etui nie jestem w stanie tym operować.
Ale ze jestem łamaga i telefon czesto mi spada, to od razu po kupnie zakładam jakis armor case i nie robi mi to problemu.
Niemniej bez zadnej prezerwatywki nie wyobrazam sobie tego uzywac.

Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-07-10 23:49:12
Autor: Gil
gówniane szkło
Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)
TTu masz tanio.
hhttps://mobitop.pl/pol_m_ETUI-POKROWCE-100.html

Data: 2019-07-11 12:00:05
Autor: Budzik
gówniane szkło
Użytkownik Gil gil@gaz.pl ...

Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)

TTu masz tanio.
hhttps://mobitop.pl/pol_m_ETUI-POKROWCE-100.html

Dzieki ale do moich telefnów nie maja.

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

gówniane szkło