Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "gówno prawda" i jej sondaż wyborczy gigantyczną manipulacją. Blisko dwudziestoprocentowa pomyłka na rzecz hr. bobra, czy wielka manipulacja?

Data: 2010-06-25 12:43:55
Autor: Antenka
"gówno prawda" i jej sondaż wyborczy gigantyczną manipulacją. Blisko dwudziestoprocentowa pomyłka na rzecz hr. bobra, czy wielka manipulacja?
Oto dlaczego nie należy brać do ręki śmierdzącego gówna. Tfu!
Mendzenie, manipulacja, cywilne uśmiercanie, mordy rytualne, usuwanie
niewygodnych przeciwników politycznych - oto szeroki wachlarz "usług"
gówna.

Antenka

Data: 2010-06-28 10:40:31
Autor: Derkat
"gówno .. Antenka.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Mendzenie, manipulacja, cywilne uśmiercanie, mordy rytualne, usuwanie
niewygodnych przeciwników politycznych - oto szeroki wachlarz "usług"
gówna.

Antenka

    Powyższy tekst doskonale świadczy o śladowym poziomie
inteligencji Antenki i podobnych co nic nie rozumieją z gazet
opiniotwórczych. Na szczęście są gazety typu rydzykowskich.
Tam ćwierćinteligenci mają przeżutą papkę i nie muszą męczyć się
z myśleniem.

Data: 2010-06-28 02:24:59
Autor: Antenka
"gówno .. Antenka.
On 28 Cze, 10:40, "Derkat" <e3r...@klye.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:04c0b6b4-b07b-41e5-a77c-e9bae1124837x27g2000yqb.googlegroups.com...

> Mendzenie, manipulacja, cywilne u miercanie, mordy rytualne, usuwanie
> niewygodnych przeciwnik w politycznych - oto szeroki wachlarz "us ug"
> g wna.
> Antenka

    Powy szy tekst doskonale wiadczy o ladowym poziomie
inteligencji Antenki i podobnych co nic nie rozumiej z gazet
opiniotw rczych. Na szcz cie s gazety typu rydzykowskich.
Tam wier inteligenci maj prze ut papk i nie musz m czy si
z my leniem.

Manipulotwócza. Czy mam ci kapuściany łbie wytłumaczyć, co to oznacza?
GóWno to szmatławiec dla niewyrobionego - pod każdym względem -
czytelnika. Taka pusta głowa - patrz np. niejaki  Kupecki "Przemysław
Warzywny" z psp, wszystko przyjmie, bo jest bezkrytyczna, a przede
wszystkim niezdolna do samodzielnego myślenia. Wasz guru Szechter
podaje wam komuszą,  nieświeżą , przeżutą papkę, którą zatruwa wasz
mały rozumek.
No ale to już nie mój probelm. Ukończyłam dobre szkoły - w tym na
pierwszym etapie edukacji  - bardzo dobrą SP, w której nauczono mnie
samodzielnego myślenia.

Antenka